صفحه اصلی / اسلایدر / سخنگوی دولت از تغییرات در کابینه خبرداد/ میرکاظمی و ساداتی نژاد از دولت رفتند/داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه شد
سخنگوی دولت از تغییرات در کابینه خبرداد/ میرکاظمی و ساداتی نژاد از دولت رفتند/داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه شد

سخنگوی دولت از تغییرات در کابینه خبرداد/ میرکاظمی و ساداتی نژاد از دولت رفتند/داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه شد

کسب و کار نیوز- سخنگوی دولت از سه تغییر در کابینه سیزدهم خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (سه شنبه) در اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیما در رابطه با تغییرات در کابینه دولت سیزدهم ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان اظهار داشت: همانطور که در گزارش اشاره شد رویه و برنامه دولت سیزدهم از آغاز این بود که مدیران و رویه فعالیت آنها مستمر مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: این تغییر و تحولات با به منظور ارزیابی‌ها و یا بر اساس شرایط موجود و شرایط روز کشور انجام گرفته است و امروز سه تغییر نهایی شده است. سخنگوی دولت گفت: اولین تغییر مربوط به سازمان برنامه و بودجه است و جناب آقای «منظور» با توجه به سوابق مدیریتی در حوزه‌های مختلف و تخصص ایشان به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شدند و آقای میرکاظمی از اوایل سال گذشته به واسطه عارضه قلبی چند بار از رئیس جمهور خواستند حجم کاری شأن کاهش پیدا کند. از خدمات میرکاظمی به عنوان مشاور در تیم اقتصادی استفاده خواهد شد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در حوزه جهاد کشاورزی، با توجه به جنگ اوکراین شاهد مشکلاتی در تأمین غذایی بودیم و با توجه به تورم‌های جهانی و رکود دوره کرونا، دکتر «سید محمد آقا میری» رئیس کنونی نظام دامپزشکی کشور به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: تغییر سوم مربوط به حوزه صندوق نوآوری و شکوفایی است که طبق نظر رئیس جمهور دکتر «خیاطیان» با توجه به سوابق به عنوان مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.