صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / بررسی زندگی فناورانه آینده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳
بررسی زندگی فناورانه آینده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

بررسی زندگی فناورانه آینده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

کسب و کار نیوز- همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، رویداد نکستیشن (ایستگاه آینده) با موضوع دگرگونی زندگی مردم متاثر از فناوری‌های جدید برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، رویداد دو ‌روزه “ایستگاه آینده” که برای سومین سال متوالی در نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود، با حضور حدود ۴۰ متخصص در حوزه‌های مختلف دانش و فناوری، پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی، آینده متأثر از فناوری‌های جدید را بررسی می‌کند. این ایستگاه امسال از دریچه دو عنوان اصلی «هوش مصنوعی» و «زندگی دیجیتال» به آینده نگاه کرده و از این طریق به دگرگونی شرکت‌ها و زندگی‌ها می پردازد.

گسترش فناوری‌های دیجیتال، بازسازی جهان فیزیکی با فناوری‌های نو، تغییرات فناورانه در بدن و ذهن انسان و اثرات فناورانه در یکپارچه شدن محیط‌ زیست، محورهایی است که در قالب سخنرانی و پنل توسط کارشناسان و آینده‌پژوهانی از ایران و جهان به آنها پرداخته خواهد شد. اکران فیلم‌های مستند با موضوعات اشاره شده از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

در روز اول این رویداد با مرور فناوری‌هایی مانند بلاک‌چین و واقعیت افزوده به شکل‌گیری زندگی‌های مجازی پرداخته شده و گذری به اقتصاد این حوزه و قیاس میزان گردش مالی فضای مجازی و حقیقی پرداخته می‌شود. در روز دوم نیز به چالش‌هایی که هوش مصنوعی از طریق دگرگونی دنیا و حذف شغل‌های فعلی، از جمله برنامه نویسان ایجاد می‌کند، پرداخته می‌شود. هر ساله بخشی از نمایشگاه اینوتکس در رویداد “نکستیشن” به ترسیم آینده و شرکت‌هایی که بر مبنای فناوری نوظهور شکل می‌گیرند، می‌پردازد. دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.