صفحه اصلی / اسلایدر / ایجاد ۵۰ پمپ بنزین در تهران طی سال جاری/زمین های تعیین شده در انتظار تأیید استعلام‌ها
ایجاد ۵۰ پمپ بنزین در تهران طی سال جاری/زمین های تعیین شده در انتظار تأیید استعلام‌ها

ایجاد ۵۰ پمپ بنزین در تهران طی سال جاری/زمین های تعیین شده در انتظار تأیید استعلام‌ها

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از ایجاد ۵۰ پمپ بنزین در تهران در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید بیگی، در تشریح روند ایجاد پمپ بنزین در شهر تهران، گفت: تکلیفی از سوی شورای شهر تهران برای ما تعیین شده است مبنی بر اینکه در سال ۱۴۰۲ نسبت به احداث ۵۰ پمپ بنزین در تهران اقدام کنیم. این در شرایطی است که در تهران هر نازل بنزین روزانه ۹ هزار لیتر فروش بنزین دارد و این عدد در شهری مثل اصفهان ۵ هزار لیتر در روز است. وی افزود: تفاوت عرضه بنزین توسط هر نازل در تهران و اصفهان به صورت روزانه همان صفی است که مردم تهران در پمپ های بنزین منتظر می مانند و مدت زمانی که از آنها گرفته می شود؛ لذا با این رویکرد به موضوع احداث پمپ های بنزین ورود پیدا کردیم.

بیگی ادامه داد: مقرر شده است زمین پمپ بنزین از سوی شهرداری تهران داده شود و سرمایه گذار نسبت به احداث پمپ بنزین اقدام کند تا مردم راحت تر به پمپ بنزین دسترسی داشته باشند. وی تاکید کرد: زمین هایی که تعیین می شود برای این موضوع باید ۱۶ استعلام داشته باشند؛ استانداردهایی شامل استانداردهای شرکت نفت، محیط زیست و…؛ لذا ۲۰ زمین اول تعیین شده و احتمالا تا اخر فصل بهار بتوانیم از خدمات آنها استفاده کنیم. در حقیقت در مرحله اخذ استعلام ها هستند و پس از این، وارد مرحله کار اجرایی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه برای احداث پمپ بنزین سرمایه گذار وجود دارد، افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ بتوانیم ۵۰ پمپ بنزین در شهر تهران ایجاد کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.