صفحه اصلی / اسلایدر / رفع رفوری تعرض به ۴۱۶ هزار مترمربع اراضی دولتی در ایام نوروز
رفع رفوری تعرض به ۴۱۶ هزار مترمربع اراضی دولتی در ایام نوروز

رفع رفوری تعرض به ۴۱۶ هزار مترمربع اراضی دولتی در ایام نوروز

کسب و کار نیوز- مالکی گفت: همکاران ما در یگان حفاظت سازمان ملی زمین در سراسر کشور در بازه زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال ۱۳۷ مورد تعرض به زمین‌های دولتی را به صورت فوری رفع کرده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، ارسلان مالکی اظهار داشت: از مجموع ۱۳۷ مورد تعرض به اراضی دولتی، به مساحت ۴۱۶ هزار متر مربع در این یک هفته، خوشبختانه تمامی آنها توسط همکاران تلاشگر ما در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان‌های کشور رفع شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: از لحاظ مساحت وقوع و رفع تعرض یگان حفاظت استان‌های اصفهان، فارس و جنوب کرمان بیشترین آمار و از لحاظ ارزش ریالی زمین‌های رفع تعرض شده، البرز، تهران و فارس بهترین عملکرد را در میان یگان‌های حفاظت داشته‌اند.

مالکی همچنین گفت: در بخش اجرای احکام قضائی هم در این هفته در استان بوشهر یک مورد زمین به مساحت تقریبی ۴۸ هزار متر مربع به بیت‌المال بازگردانده شد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با تقدیر از اقدامات پرسنل یگان حفاظت این سازمان اعلام کرد: متأسفانه در ایام تعطیلات نوروزی برخی افراد سودجو زمینه را برای دست‌درازی به اراضی دولتی، مساعد می‌یابند که امیدواریم اقدامات هوشمندانه و آماده باش تمامی نیروهای یگان حفاظت در سراسر کشور بتوانیم با این قبیل افراد برخورد شایسته را داشته باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.