صفحه اصلی / اسلایدر / حمایت از تولید از طریق مالیات/ “اختیارات سازمان مالیاتی” بیشتر شود
حمایت از تولید از طریق مالیات/ “اختیارات سازمان مالیاتی” بیشتر شود

حمایت از تولید از طریق مالیات/ “اختیارات سازمان مالیاتی” بیشتر شود

کسب و کار نیوز- معاون اداره‌کل حسابرسی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی می‌گوید سازمان امور مالیاتی محدودیت‌هایی در مسیر به‌کارگیری ابزار مالیاتی در حمایت از تولید دارد؛ با چنین موانعی حرف‌زدن از حمایت از تولید از طریق مالیات ممکن نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز، برزگری؛ معاون اداره‌کل حسابرسی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی درباره معافیت‌های مالیاتی گفت: در ایران همه معافیت‌های مالیاتی را که در دنیا برای تولید در نظر گرفته می‌شود، داریم، اما مشکل معافیت نیست، مشکل فضایی است که ایجاد شده است و امکان گرفتن مالیات از برخی افراد وجود ندارد، این را باید حل کنیم.

معاون اداره‌کل حسابرسی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی افزود در تمام دنیا حساب‌های بانکی محرمانه است اما اگر کوچکترین تراکنشی خارج از روال عادی در حساب یک نفر مشاهده شود باید به همه پاسخگو باشد و نه‌فقط سازمان مالیاتی.

برزگری تأکید کرد: یک سال از اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی می‌گذرد و تازه ساماندهی کارت‌خوان‌ها انجام شده است اما تمایل به کارت به کارت در این مدت بیشتر شده است و از سوی دیگر گفته می‌شود که “سازمان مالیاتی نباید به بحث حساب‌های بانکی برای تشخیص حساب‌های شخصی و تجاری ورود کند”، با چنین موانعی حرف زدن از حمایت از تولید از طریق مالیات ممکن نیست.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.