صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / توانمندی‌های فناورانه حوزه ساختمان ایران در مسکو به نمایش درمی‌آید
توانمندی‌های فناورانه حوزه ساختمان ایران در مسکو به نمایش درمی‌آید

توانمندی‌های فناورانه حوزه ساختمان ایران در مسکو به نمایش درمی‌آید

کسب و کار نیوز- «بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه Mosbuild ۲۰۲۳ مسکو» ۸ تا ۱۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و بیش از ۸۰۰ شرکت از ۲۰ کشور جهان ازجمله ایران به عنوان غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

به گزارش کسب و کار نیوز، این نمایشگاه فرصتی مناسب است که برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی نیز فراهم شده تا بتوانند محصولات و توانمندی‌های خود را در آن به نمایش بگذارند و با بازار جهانی این حوزه آشنا شوند. حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه مسکو می‌تواند مسیر راهیابی آنها به بازار بین‌المللی را نیز هموار کند.

نمایشگاه MosBuild بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه، کشورهای CIS و اروپای شرقی است به همین دلیل طی برگزاری سالانه خود میزبان شرکت‌های گوناگونی از کشورهای مختلف است. بیست و هشتمین دوره آن نیز با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت تولید و تامین‌کننده در همه گروه‌های کالایی صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی برگزار خواهد شد. پیش‌بینی‌ها از این حکایت دارد که بیش از ۵۶ هزار بازدیدکننده متخصص از ۴۵ کشور دنیا و تمام مناطق روسیه از این نمایشگاه دیدن کنند.

این نمایشگاه شامل ۱۵ زیرمجموعه بزرگ است که طیف کاملی از محصولات و راه‌حل‌های فنی برای تمام مراحل ساخت‌وساز ساختمان، طراحی داخلی و دکوراسیون را دربرمی‌گیرد و برنامه‌های جانبی و رویدادهای همزمان این نمایشگاه در کلاس جهانی برگزار می‌شود.

حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه شامل «سنگ و سرامیک»، «مصالح و تجهیزات ساختمانی»، «رنگ و رزین ساختمانی»، «تجهیزات برقی ساختمان»، «شیرآلات ساختمانی» و «مبلمان» است و با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس، برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.