صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / اپلیکیشن پولت(اولین اپلیکیشن ارزیابی خسارت آنلاین خودرو) رونمایی شد
اپلیکیشن پولت(اولین اپلیکیشن ارزیابی خسارت آنلاین خودرو) رونمایی شد

با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی:

اپلیکیشن پولت(اولین اپلیکیشن ارزیابی خسارت آنلاین خودرو) رونمایی شد

کسب و کار نیوز- مراسم رونمایی از طرح‌ها و محصولات جدید بیمه‌ای چهارشنبه مورخ سوم اسفند ماه 1401 در مرکز نوآوری بیمه مرکزی با حضور وزیر اقتصاد، رئیس بیمه مرکزی و جمعی از مسئولان با حضور سید مهدی صادقی نمازی هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت همراه بیمه‌ی خلیج فارس و مدیران ارشد بیمه‌ی مرکزی از اپلیکیشن "پولت" رونمایی شد و در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با رویکرد ارائه خدمات صنعت بیمه با بهره‌گیری از تحول دیجیتال با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بیمه برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم رونمایی از طرح‌ها و محصولات جدید بیمه‌ای چهارشنبه مورخ سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ در مرکز نوآوری بیمه مرکزی با حضور وزیر اقتصاد، رئیس بیمه مرکزی و جمعی از مسئولان با حضور سید مهدی صادقی نمازی هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت همراه بیمه‌ی خلیج فارس و مدیران ارشد بیمه‌ی مرکزی از اپلیکیشن “پولت” رونمایی شد و در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با رویکرد ارائه خدمات صنعت بیمه با بهره‌گیری از تحول دیجیتال با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بیمه برگزار شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی آقای دکتر خاندوزی با تاکید بر اینکه در کشور از ظرفیت توانمندی‌های نظری برای پیشبرد و گره‌گشایی از مسائل اقتصادی به خوبی استفاده نمی‌شود، تاکید کرد: در آستانه تدوین و تصویب توسعه برنامه هفتم باید در سال آینده از گذشته درس بیاموزیم و با استفاده از ابزارها و بهبود عملکردها برای کشور فصل جدیدی را برای برنامه ریزی اقتصادی رقم بزنیم و این بهانه خوبی است تا در مورد دستورالعمل‌های اجرایی به اجماع برسیم.

آقای مهندس مجید بهزادپور رئیس بیمه مرکزی هم با اشاره به دستاوردهای موفق ۱۴۰۱، بیان کرد به شش شرکت جدید با عملکرد بالا در حوزه بیمه مجوز داده شده است که این مجوزها در حوزه‌های تخصصی بیمه‌های اتکایی و بیمه‌های زندگی صادر شده‌اند. بهزادپور از طرح‌ها و اتفاقات خوب آینده خبر داد که در زمینه سلامت و نظام بهداشتی به صورت مشترک با صندوق توسعه ملی و صندوق توسعه نوآوری در حال انجام است. یکی دیگر از طرح‌های مشترک پروژه کروکی آنلاین است که به طور مشترک با پلیس راهور انجام شده و در نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

در این همایش سید مهدی صادقی نمازی به تشریح ظرفیت‌ها و امکانات اپلیکیشن “پولت” پرداخت و در تبادل نظر با حضور مدیران ارشد بیمه مرکزی به امکان استفاده از این اپلیکیشن برای سرعت بخشیدن به فرآیند ارزیابی خسارت آنلاین و رابط کاربری آسان این اپلیکیشن اشاره کرد. وی افزود هدف دیگر این اپلیکیشن از بین بردن مشکلات بیمه‌شوندگان و زدودن دیدگاه‌های منفی نسبت به فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه‌های خودرو است و از طرفی دیگر بهره‌مندی سامانه‌ی پولت از هوش مصنوعی فرآیند ارزیابی خسارات را ساده‌تر و سریع‌تر کرده است.

در این نمایشگاه موسسه ارزیابی خسارت بیمه‌ای دانش‌بنیان همراه بیمه خلیج فارس (پولت) با ایجاد استانداردهای جدید خدمات پرداخت خسارت با امکان پرداخت خسارت به صورت آنلاین با سرعت زیادی در بین مردم و صنعت بیمه جای خود را باز کرده و به سرعت در حال فراگیرشدن و ترویج فرهنگ خدمات سهل، امن و شفاف با شعار “پولت خاطره خوب یک تصادف” مورد رونمایی و توجه قرار گرفت.

 

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.