صفحه اصلی / اسلایدر / رشد ۱۵۷هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال
رشد ۱۵۷هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

رشد ۱۵۷هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

کسب و کار نیوز- شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۵۷هزار واحد افزایش را طی ۲۱۷روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۸۵۰میلیارد و ۱۱۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۹۲۹هزار و ۲۱۷میلیارد ریال در بیش از ۹۱میلیون و ۴۱۸هزار و ۶۶۵دفعه طی ۲۱۷روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۲۳میلیارد و ۷۶۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۲۸۵هزار و ۳۲۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است. این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۱۷روز، با ۱۵۷هزار و ۵۴۵واحد افزایش، معادل ۱۱.۵۲درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۱۵۴هزار و ۶۰۰واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۲۶هزار و ۵۱۱واحد افزایش، معادل ۳۶.۳۳درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۷۴هزار و ۷۷۹واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۹۰هزار و ۴۸۹واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۵۴هزار و ۶۰۰واحد و شاخص بازار دوم با ۳۹۳هزار و ۳۵۴واحد رشد به عدد ۲میلیون و ۹۵۲هزار و ۷۸۳واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۸.۵۰درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۵.۳۷درصد رشد همراه شدند.

همچنین مطالعه کنید:

الزام صدور صورتحساب الکترونیکی از اول مهرماه

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.