صفحه اصلی / اسلایدر / برگزاری حراج‌های فصلی و نمایشگاه‌های بهاره برای شب عید
برگزاری حراج‌های فصلی و نمایشگاه‌های بهاره برای شب عید

برگزاری حراج‌های فصلی و نمایشگاه‌های بهاره برای شب عید

کسب و کار نیوز- رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری حراج‌های فصلی و نمایشگاه‌های بهاره در کنار طرح «فجر تا فطر» برای شب عید خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی توسطی با بیان اینکه طرح «فجر تا فطر» از ۱۲ بهمن ماه امسال تا دوم اردیبهشت ١۴٠٢ اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این طرح ۳۴ قلم کالا با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف عمدتا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

به گفته وی برنج هندی، گوشت گوساله منجمد، مرغ منجمد، روغن آفتابگردان، شکر، قند، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماکارونی، کنسرو ماهی، رب گوجه و غیره از جمله کالاهای مشمول تخفیف هستند.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه هماهنگی‌هایی برای دیده شدن کیف، کفش و پوشاک در این طرح در حال انجام است، تصریح کرد: البته محور طرح روی مواد غذایی است.

توسطی با بیان اینکه تنظیم بازار طرح را با مواد غذایی شروع کرده، گفت: اما ما به صرافت افتادیم که شرایط ویژه‌ای برای عرضه گروه کالایی پوشاک، کیف و کفش و شیرینی و شکلات نیز برای شب عید نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نظارت اتاق اصناف ایران طرح را کلید زدند، گفت که از حراج‌های فصلی و نمایشگاه‌های بهاره نیز در ماه‌ پایانی سال استفاده خواهد شد تا در سبد کالای مردم علاوه بر خوراکی، پوشاک و کالاهای سرمایه‌ای نیز دیده شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.