صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / «ارتش سری» به فیلیمو رسید
«ارتش سری» به فیلیمو رسید

«ارتش سری» به فیلیمو رسید

کسب و کار نیوز- پخش مجموعه «ارتش سری» از پلتفرم فیلیمو آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی این مجموعه، «ارتش سری» یک رئالیتی شوی جدید به روایت سعید ابوطالب است که نخستین قسمت از آن، یکشنبه شب در پلتفرم فیلیمو منتشر شد. ارتش سری، یکشنبه‌ها ساعت ۸ صبح پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به فیلیمو اولین قسمت آن را مشاهده کنند.

این رئالیتی‌شو با حضور بازیگران سینما و‌ تلویزیون و همکاری مجموعه ویستامدیا بر اساس بازی جذاب “گروه نجات” در ارتش سری به نویسندگی و کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شده است. «ارتش سری» یک بازی استدلالی – استنتاجی گروهی‌ است که داستان و جهان فرضی آن برگرفته از سریالی پر طرفدار به همین نام است که به وقایع جنگ جهانی دوم مربوط می‌شود؛ نبردی بین پارتیزان‌ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان‌ها.

در این سناریو ۱۰ نفر از بازیگران در نقش‌های متفاوت پارتیزان، سرهنگ کسلر، گشتاپو، خلبان، راینهارد و… در کافه کاندید، واقع در بلژیک ۱۹۴۵ در خلال جنگ‌جهانی دوم جمع می‌شوند تا یک بازی واقعی و‌ رئال را انجام بدهند‌.

شرکت کنندگان قسمت اول این مجموعه را بازیگرانی همچون: غلامرضا نیکخواه، حسین رفیعی، شکیب شجره، رامین راستاد، بهنام تشکر، شقایق دهقان، بهاره قاسمی، امیر مهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و فرزین محدث تشکیل می‌دهند و امیرعلی نبویان به عنوان گرداننده بازی، در تمامی قسمت‌ها حضور دارد.

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.