صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / وزیر ارتباطات: در تلاشیم نیاز به فیلترشکن کاهش یابد
وزیر ارتباطات: در تلاشیم نیاز به فیلترشکن کاهش یابد

وزیر ارتباطات: در تلاشیم نیاز به فیلترشکن کاهش یابد

کسب و کار نیوز- وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ برخی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی گفت که این موضوع مربوط به وزارتخانه نیست، اما بخشی از محدودیت‌ها که در دو دهه گذشته اعمال شده، شاید دلایلش از بین رفته باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال بررسی هستیم تا مشکلات در حوزه سرعت و کیفیت اینترنت شناسایی و رفع شود. بخشی از مشکلات در حوزه‌های زیرساخت‌هاست که با توسعه شبکه فیبر نوری در سال آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در بخش ارتباطات همراه هم با افزایش ظرفیت شبکه شاهد افزایش سرعت و کیفیت اینترنت خواهیم بود.وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها مربوط به خارج از وزارتخانه است. بخشی از محدودیت‌ها که در دو دهه گذشته اعمال شده، شاید دلایلش از بین رفته باشد. در تلاشیم نیاز مردم به فیلترشکن را کاهش بدهیم.

زارع‌پور همچنین گفت: سرویس جدیدی نیز برای گیمرها از دیروز فعال شد. امیدواریم شاهد افزایش سرعت دانلود بازی‌ها و کاهش پینگ ها باشیم.

وی در مورد قطعی اینترنت در بازه زمانی برگزاری کنکور نیز بیان داشت: فردا از ساعت ۷ و نیم تا یازده و نیم تنها در محدوده‌های برگزاری کنکور، اینترنت قطع خواهد شد. البته اینترنت ثابت به هیچ وجه قطع نخواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.