صفحه اصلی / اصناف / هیچ کارخانه‌ای قیمت بخاری برقی را افزایش نداده است‌
هیچ کارخانه‌ای قیمت بخاری برقی را افزایش نداده است‌

هیچ کارخانه‌ای قیمت بخاری برقی را افزایش نداده است‌

کسب و کار نیوز- رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران با بيان اينکه تقاضاي خريد بخاري برقي در برخي استان‌ هاي سرد کمي افزايش يافته است، گفت: هيچ يک از کارخانجات توليدکننده بخاري برقي در اين ايام قيمت را افزايش نداده‌ اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران درباره این موضوع که این روزها با افزایش سرما و موضوع گاز، عده ای دنبال افزایش قیمت بخاری برقی هستند، اظهار داشت: با توجه به مباحث مطرح شده در این مورد،تماسیبا چند کارخانه تولیدکننده بخاری برقی داشتم که مشخص شد هیچ کارخانه های هیچ گونه افزایش قیمتی در رابطه با بخاری برقی اعمال نکرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران بیان داشت: با توجه به افت فشار گاز،قطعا تقاضای زیادی برای بخاری گازی در روزهای سرد نداشته ایم و قیمت این محصول هم تغییری نداشته؛ اما در مورد بخاری برقی افزایش تقاضا و به عبارتی افزایش خرید داشته ایم؛ اما قیمت ها افزایش نیافته است.

وی بیان داشت: در سال های گذشته با توجه به اینکه سرمای سخت نداشتیم در نتیجه تولیدات بخاری برقی به سختی به فروش می رسید؛ اما طی روزهای گذشته با توجه به افت فشار گاز و افت دما، تقاضا برای خرید بخاری برقی افزایش یافته است و قطعا این تقاضا در استان هایی که افت دمای بیشتری را داشته اند، بیشتر بوده است.

پازوکی با بیان اینکه طی سال های گذشته تولید بخاری برقی با توجه به تقاضای کم، محدود بوده است، گفت: وقتی تولید کالایی محدود و تقاضا برای آن زیاد باشد قطعا برحسب عرضه و تقاضا، ممکن است قیمت آن افزایش یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوزام خانگی تهران اظهار داشت: در رابطه با بخاری برقی نیز ممکن است در استان های سرد این اتفاق افتاده باشد؛ اما کارخانجات قیمت تولیدات خود را افزایش نداده اند و در تهران نیز با توجه به اینکه دمای هوا بسیار سرد نبود و با قطع گاز نیز مواجه نبودیم افزایش قیمت بخاری برقی نداشتیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.