صفحه اصلی / اسلایدر / الزام ایرلاین‌ها به استرداد وجه بلیت لغو شده طی ۴۸ ساعت/ سازمان هواپیمایی: با متخلفان برخورد می‌کنیم
الزام ایرلاین‌ها به استرداد وجه بلیت لغو شده طی ۴۸ ساعت/ سازمان هواپیمایی: با متخلفان برخورد می‌کنیم

الزام ایرلاین‌ها به استرداد وجه بلیت لغو شده طی ۴۸ ساعت/ سازمان هواپیمایی: با متخلفان برخورد می‌کنیم

کسب و کار نیوز- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وضعیت آب و هوا در کشور و تاثیر آن بر برخی پروازها، گفت: ایرلاین‌ها موظفند وجه بلیت لغو شده را ۴۸ ساعته به مسافران پرداخت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، میراکبر رضوی با پیش بینی سازمان هواشناسی و مشکلات پیش آمده برای پروازهای داخلی طی روزهای اخیر اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا طی روزهای اخیر، برخی پروازهای داخلی لغو شد. وی با اشاره به دستورالعمل رعایت حقوق مسافران، افزود: بر اساس این دستورالعمل در صورتیکه پروازها به هر دلیلی لغو شود، شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند طی ۴۸ ساعت کاری وجه بلیت را استرداد کنند.

وی تاکید کرد: در صورت طولانی شدن این روند، مسافران می‌توانند از شرکت‌های هواپیمایی شکایت کنند. سازمان هواپیمایی کشوری در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی کرده و با ایرلاین‌های متخلف برخورد خواهند کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از مسافران می‌خواهیم قبل از عزیمت به فرودگاه با تماس با شماره ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم/تنظیم بازار با واردات خودرو

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، وی در خصوص واردات خودرو‌های دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.