صفحه اصلی / اسلایدر / پسرفت فیزیکی ۵ درصدی نهضت ملی مسکن پردیس
پسرفت فیزیکی ۵ درصدی نهضت ملی مسکن پردیس

پسرفت فیزیکی ۵ درصدی نهضت ملی مسکن پردیس

کسب و کار نیوز- درحالی مرداد امسال پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن پردیس ۴۵ درصد اعلام شده بود که رئیس هیئت مدیره عمران این شهر گفت:پیشرفت فیزیکی این پروژه ۴۰ درصد است.

به گزارش کسب و کار نیوز، اواخر مردادماه امسال سرپرست وقت شرکت عمران پردیس با اعلام این‌که قیمت قطعی تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن مشخص نیست از پیشرفت ۴۵ درصدی این پروژه خبر داده و گفته بود: به دلیل انضباط کامل مالی نهضت ملی مسکن و اینکه یک ریال از منابع مالی این طرح که همان طرح ملی مسکن است جای دیگری هزینه نشده، به صورت دو شیفت و سه شیفت ساخت و ساز در حال پیگیری است.

وی با بیان این‌که ۲ هزار و ۴۳ واحد نهضت ملی مسکن در پردیس در حال ساخت است، تصریح کرد: برخی از این واحدها به مرحله نازک‌کاری رسیده است و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بالای ۴۵ درصد است. جابر انصاری با تأکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است، گفت: بر اساس قرارداد امضا شده با پیمانکاران، هر متر از واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ساخته خواهد شد. متقاضیان طی ۵ مرحله باید آورده خود را واریز کنند، ر صورتی که متقاضیان به موقع آورده خود را تأمین نکنند از پروژه نهضت ملی مسکن حذف می‌شوند.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که رئیس هیئت مدیره شرکت عمران پردیس با اشاره به ساخت ۲۰۴۳ واحد نهضت ملی مسکن در این شهر گفته است:‌ میانگین پیشرفت این واحدها در بخش ساخت و آماده‌سازی ۴۰ درصد است.

نظری‌نیا با بیان این‌که « در برنامه است تا پایان سال حدود ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان شود» افزود: متقاضیان در نظر داشته باشند تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی وابسته به مشارکت مردم است. بنابراین آنها باید آورده خود را به موقع پرداخت کنند تا هم هزینه‌ها کاهش یابد و هم این‌که واحدها در زمان مقرر تحویل شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.