صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / قطع اینترنت در زمان کنکور؟/ شورای امنیت کشور تصمیم‌گیر است
قطع اینترنت در زمان کنکور؟/ شورای امنیت کشور تصمیم‌گیر است

قطع اینترنت در زمان کنکور؟/ شورای امنیت کشور تصمیم‌گیر است

کسب و کار نیوز- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور در دی ماه سال جاری گفت: این درخواست در حال بررسی است، هنوز چیزی مصوب نشده و من تصمیم‌گیر نیستم و شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به برگزاری مرحله اول کنکور در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه سال جاری، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش، اعلام کرد که قطع نقطه‌ای اینترنت در زمان برگزاری کنکور طی سال گذشته نتوانسته جلوی ارتباط داوطلبان را با بیرون بگیرد و به همین دلیل قرار است امسال اینترنت کل کشور در زمان برگزاری آزمون قطع شود.

به دنبال این خبر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه سال جاری اعلام کرد: سازمان سنجش درخواست داده از آنجایی که ابزار و ادواتی پیدا شده که با اتصال به اینترنت می‌توان از آن‌ها در جلسات کنکور استفاده و تقلب کرد، برای حفظ حقوق شرکت‌کنندگان در کنکور اینترنت در زمان برگزاری کنکور قطع شود. وزیر ارتباطات اظهار کرد: این درخواست در حال بررسی است. هنوز چیزی مصوب نشده است. من تصمیم‌گیر نیستم و شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.