چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / برندها / مشهورترین مکان های تهران برای تجربه غذاهای خیابانی
مشهورترین مکان های تهران برای تجربه غذاهای خیابانی

مشهورترین مکان های تهران برای تجربه غذاهای خیابانی

اکثر مسافرانی که به شهر تهران می‌آیند، به قصد امتحان کردن غذاهای آن به این شهر سفر می‌کنند؛ به همین خاطر در سال‌های اخیر موضوع غذاهای خیابانی برای جذب مشتریان و مسافران در این شهر به شدت با اهمیت شده است. با اینکار دیگر نیازی نیست تا برای امتحان کردن غذاهای مختلف حتما به رستوران‌های گران قیمت و مجلل بروید.

در هر شهر و کشوری معروف‌ترین مکان‌ها برای غذاهای خیابانی وجود دارند که همه روزه مشتریان زیادی به آن‌ها مراجعه می‌کنند.
شما می‌توانید در زمان سفر به پایتخت ابتدا از طریق اسنپ روم اقدام به اجاره سوئیت در تهران کنید و برای صرف شام به یکی از مکان‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم مراجعه کنید.

خیابان سی تیر

این خیابان جزء خیابان‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود که افراد آن را به عنوان پاتوق غذاهای خوشمزه خیابانی می‌شناسند. از آنجایی که مهم‌ترین اتفاق تاریخ یعنی ملی شدن صنعت نفت، در این خیابان اتفاق افتاد و خانه‌های تاریخی، موزه‌ها و گالری‌های زیادی در این خیابان وجود دارد، مسافران و گردشگران زیادی به آن سر زده و از غذاهای خیابانی آن لذت می‌برند.
در زمان سفر به شهر تهران حتما بعد از اجاره خانه مبله در تهران یا سوئیت تهران از طریق اسنپ روم، سری به این خیابان بزنید و لذت تست غذاهای خیابانی را تجربه کنید.

میدان صنعت

اخیرا در قسمت ضلع شمالی میدان صنعت و در خیابان پاک نژاد، غذاهای خیابانی زیادی برپا شده‌اند که همه روزه آماده پذیرایی از تهرانی‌ها و مسافران و گردشگران این شهر هستند. با اجاره سوئیت در تهران و رزرو خانه مبله در تهران می‌توانید تصویر بی‌نظیر این خیابان را در شب شاهد باشید که فضایی رنگارنگ و پر از شلوغی به همراه بوهای خوشمزه را ایجاد کرده است.


میدان آزادی

از آنجایی که ترمینال غرب در نزدیکی میدان آزادی قرار گرفته و مسافران زیادی در آن در حال رفت وآمد هستند، بخش غذاهای خیابانی آن رونق زیادی داشته و بسیار پرطرفدار هستند. شما می‌توانید انواع غذاهای گرم و سرد، انواع نوشیدنی‌ها، ساندویچ، فست فود، غذاهای خانگی و… را در آن پیدا کرده و دلی از عزا درآورید.
با اجاره آپارتمان مبله در تهران یا خانه مبله می‌توانید سر فرصت مناسب و با شکمی گرسنه سری به میدان آزادی زده و از غذاهای خیابانی آن بچشید.

دولت آباد

خیابان دولت آباد که در منطقه ۲۰ تهران واقع شده هم مانند خیابان سی تیر منبع غذاهای خیابانی است و نسبت به خیابان سی تیر سابقه طولانی‌تری در زمینه غذاهای خیابانی دارد. از آنجایی که افراد عرب زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند، غذاهای عربی زیادی در این خیابان سرو می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید با اجاره سوئیت در تهران یا خانه مبله تهران از طریق اسنپ روم سری به این خیابان بزنید و با تجربه غذاهای عربی آن گویی خود را در دل عربستان تصور کنید.
ازجمله غذاهای عربی آن می‌توان به فلافل‌های کنجدی، سمبوسه‌های عربیف شیرینی‌های لبانی و عراقی و… اشاره کرد.


جمع بندی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به شکم خود بسیار اهمیت می‌دهید، واجب است که با اجاره سوئیت تهران حتما سری به این خیابان‌ها بزنید و از غذاهای خیابانی آن تست کنید. امکان رزرو اقامتگاه از طریق سایت اسنپ روم وجود دارد که اقامتگاه‌هایی باکیفیت و مقرون به صرفه را در اختیار شما قرار می‌دهد.
ازجمله مزایای اسنپ روم می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، رعایت نظافت و بهداشت، نزدیک بودن به مناطق مهم شهر، نزدیکی به ایستگاه‌های حمل و نقل شهری، امکان رزرو با کمترین بودجه، سابقه چندین ساله در زمینه اقامتگاه‌های هتلی و غیرهتلی و… اشاره کرد.
شما می‌توانید اقامتگاه مورد نظر خود را از طریق سایت اسنپ روم، تماس با کارکنان یا از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ انجام دهیدو از طریق بخش کلاب آن برای رزرو تخفیف بگیرید.

همچنین مطالعه کنید:

چگونه افرادی با فرهنگ و قومیت مختلف استخدام کنیم؟

تنها پرداختن به موضوع تنوع نیروی کار در بیانیه‌ها و سخنرانی‌ها کافی نیست و باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.