صفحه اصلی / اسلایدر / تاخیر ۳۶۷ هزار دقیقه‌ای پروازهای داخلی/ میانگین تاخیر کیش ایر ۱۱۲ دقیقه شد
تاخیر ۳۶۷ هزار دقیقه‌ای پروازهای داخلی/ میانگین تاخیر کیش ایر ۱۱۲ دقیقه شد

تاخیر ۳۶۷ هزار دقیقه‌ای پروازهای داخلی/ میانگین تاخیر کیش ایر ۱۱۲ دقیقه شد

کسب و کار نیوز- شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از تاخیر ۳۶۷ هزار دقیقه‌ای پروازهای داخلی در آبان‌ماه امسال خبر داد. چابهارایر با ۵۶ درصد بیشترین تاخیر پروازها را داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، بر اساس آمار منتشر شده از سوی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در آبان‌ماه امسال چابهار ایر با ۵۶ درصد پرواز تاخیردار در صدر فهرست بیشترین تاخیرات پروازی قرار گرفت. این ایرلاین در ماه مورد اشاره ۲۸۰ پرواز را انجام داد که از این تعداد ۱۵۸ پرواز متوسط تاخیر ۶۴ دقیقه‌ای را ثبت کرده است.

آتاایر، تابان، ساها و وارش نیز به ترتیب با ۵۴ درصد، ۵۱، ۴۵ و ۴۳ درصد در رده‌های بعدی بیشترین تاخیر پروازها قرار دارند.بررسی جدول شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نشان می‌دهد هواپیمایی کیش‌ایر با ۱۱۲ دقیقه بیشترین متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار را به خود اختصاص داده است.

پس از این شرکت هواپیمایی آتا‌ایر با ۹۹ دقیقه، کارون با ۹۸ دقیقه و ایرتور با ۹۲ دقیقه قرار گرفته‌اند.

در دومین ماه پاییز امسال ۲۰ شرکت هواپیمایی داخلی مجموعا ۱۳ هزار و ۷۱۸ پرواز را انجام دادند که از این تعداد ۴۵۶۰ پرواز با تاخیر ۳۶۷ هزار و ۱۹۸ دقیقه‌ای انجام شده است. متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار برای کل پروازهای آبان‌ماه ۸۱ دقیقه بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.