صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / طرح‌های نوآورانه دانش‌بنیان‌ها برای تولید قطعات خودرو با فناوری بالا حمایت می‌شود
طرح‌های نوآورانه دانش‌بنیان‌ها برای تولید قطعات خودرو با فناوری بالا حمایت می‌شود

طرح‌های نوآورانه دانش‌بنیان‌ها برای تولید قطعات خودرو با فناوری بالا حمایت می‌شود

کسب و کار نیوز- دومین نمایشگاه قطعات یدکی و مصرفی صنعت خودرو با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، این رویداد محلی برای به نمایش گذاشتن «قطعات، لوازم یدکی و مصرفی »، تیونینگ، «کمپینینگ»، «آفرود»، «آپشن»، «خودروهای کلاسیک» و «موتورسیکلت» است که با مشارکت گروه خودرویی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با مشارکت شرکت‌های برتر داخلی و بین‌المللی و حمایت انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و مراکز علمی برپا می شود.

این نمایشگاه به منظور «بهره‌گیری از فناوری‌های به روز در صنعت خودرو»، «توسعه مبادلات و همکاری‌های تجاری و تبادل آخرین تجارب»، «ارائه دستاوردهای مهندسی به شرکت‌های مختلف» و «حمایت از طرح‌های نوآورانه‌ای که آماده تجاری‌سازی هستند» برگزار می‌شود.

حضور و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، توانمند و فعال در این رویداد که از طرف گروه خودروئی ستاد حمل و نقل پیشرفته معرفی خواهند شد؛ رایگان خواهد بود. همه شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی sat.isti.ir مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.