صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / به دستور دادستانی/ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه امام ممنوع شد
به دستور دادستانی/ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه امام ممنوع شد

به دستور دادستانی/ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه امام ممنوع شد

کسب و کار نیوز- سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از دستور دادستانی برای ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰ متری این فرودگاه خبر داد. سعید چلندری با اشاره به بروز برخی مشکلات برای رانندگان تاکسی فرودگاه حضرت امام (ره) اظهار کرد: «در بازدید معاون دادستانی از فرودگاه امام (ره) مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه امام مورد‌بررسی قرار گرفت. بر این اساس، با دستور معاون دادستانی مکانی در شعاع 800 متری فرودگاه امام مشخص شده است تا رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویس‌دهی به مسافران استفاده کنند.»

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه با شرکت‌های مذکور جلسه هماهنگی نهایی را طی هفته جاری برگزار می‌کنیم، افزود:‌ «نظر شهر فرودگاهی امام (ره) هم همین بود که مکانی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ مشخص شود تا مانع فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه نشوند که ساعت‌ها در نوبت برای انجام یک سرویس هستند.»

سرپرست شهر فرودگاهی امام همچنین با یادآوری اینکه نرم‌افزار تاکسی فرودگاه امام توسط یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی طراحی شده است،‌ اضافه کرد: «فرودگاه امام، اولین فرودگاه کشور است که به چنین نرم‌افزاری مجهز می‌شود.» او ادعا کرد این نرم‌افزار از تپسی و اسنپ کارایی بیشتری دارد.

حضور تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه و مشکلات بر سر راه آن موضوع امروز و دیروز نیست و سال‌هاست که بر سر این مهم، چالش‌هایی وجود دارد. در سال ۹۷ شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه حضور تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه ممنوع است و این شایعه پس از مدتی تکذیب شد. در آن زمان اعلام شد که قرار است دستورالعمل نهایی درباره نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه اعلام شود، اما از همان زمان تا امروز هیچ دستورالعمل نهایی هنوز در این زمینه برای اجرا، ابلاغ نشده است.

در بین تاکسی‌های اینترنتی، چندی پیش اسنپ در برج میلاد تهران در یک ایستگاه ویژه شروع به فعالیت کرده بود و خبرهایی مبنی بر زمزمه‌های فعالیت رسمی برخی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی نیز شنیده می‌شد. با‌این‌حال به‌نظر می‌رسد در‌حال‌حاضر و با دستور معاون دادستانی، تاکسی‌های اینترنتی در یک مکان در شعاع ۸۰۰ متری باید مستقر شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.