صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / رکورد بالاترین ترافیک گوگل در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ شکسته شد
رکورد بالاترین ترافیک گوگل در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ شکسته شد

رکورد بالاترین ترافیک گوگل در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ شکسته شد

کسب و کار نیوز- مدیرعامل گوگل اعلام کرد ترافیک این موتور جست و جو، روز برگزاری فینال جام جهانی فیفا در ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۲، رکوردهای قبلی که در زمان برگزاری این مسابقات داشت را شکست.

به گزارش کسب و کار نیوز، سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل یک روز پس از برگزاری فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، در توییتی اعلام کرد: موتور جست و جوی گوگل، رکورد بالاترین ترافیکی که در ۲۵ سال گذشته در زمان برگزاری فینال جام جهانی فیفا داشت را شکست. انگار که کل دنیا در حال جست و جوی یک موضوع بودند.

این شرکت اینترنتی، پیش از برگزاری این بازی، قابلیتهای جدیدی برای کمک به تحکیم موقعیت خود به عنوان منبع جدیدترین اطلاعات عرضه کرده بود. پیدا کردن فهرستی از مسابقه های آینده و اطلاعات مربوط به آنها، راحت تر شده بود و کاربران تلفن همراه می توانستند اعلانها را برای هر تعداد کشور شرکت کننده در این مسابقات که می خواهند، سفارشی کنند.

گوگل تنها شرکتی نبود که شاهد حجم بالای ترافیک در زمان فینال جام جهانی فیفا بود. ایلان ماسک مدیرعامل توییتر، در توئیتی اعلام کرد پس از گل فرانسه، رکورد ۲۴۴۰۰ توییت در ثانیه در این پلتفرم ارسال شد.

طبق مقاله وبلاگ توییتر، هشتگ جام جهانی ۲۰۲۲ (WC۲۰۲۲)، ۱۴۷ میلیارد بار دیده شد که بالاتر از آمار جام جهانی سال ۲۰۱۸ و بیش از دو برابر آمار بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود.

بر اساس توییتهایی که در هر دقیقه ارسال شدند، دو بازی بسیار محبوب، بازی آرژانتین در برابر فرانسه و کرواسی در برابر برزیل بود که در میان پنج بازی محبوب برتر قرار گرفتند. و لیونل مسی، بازیکنی بود که بیشترین صحبتها در این پلتفرم شبکه اجتماعی درباره او بود.

پیچای و ماسک تنها مدیران فناوری نیستند که هیجان خود را در طول بازی فینال ابراز کردند. تیم کوک، مدیر عامل اپل هم در توییتر، این بازی را یکی از فوق العاده ترین بازیهایی که تاکنون دیده است، توصیف کرد.

بر اساس گزارش وب سایت تِک رادار، مهیا شدن گوگل و توییتر برای پاسخگویی به نیازهای علاقه مندان بازیهای جام جهانی، بدون شک به این پلتفرمها کمک کرد یکی از پلتفرمهای برتر برای رویدادهای جهانی مانند جام جهانی فیفا بمانند.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات ارسال در دیجی‌کالا/یک سفارش، چند هزینه ارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی در یک خرید اینترنتی چند کالا سفارش می‌دهید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.