صفحه اصلی / اصناف / بازار / بازار دلار چشم انتظار آژانس /ساز ناکوک نرخ درهم!
بازار دلار چشم انتظار آژانس /ساز ناکوک نرخ درهم!

پیش بینی قیمت دلار امروز 28 آذر

بازار دلار چشم انتظار آژانس /ساز ناکوک نرخ درهم!

در شرایط فعلی فعالان بازار معتقدند ساز ناکوک نرخ حواله درهم برای بازار ساز موجب شده سطح انتظارات برای اسکناس آمریکایی در تهران همچنان بالا باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اقتصادنیوز، بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران در روز گذشته نشان می دهد که معامله گران دلار دیروز در چشم انتظار سفر نمایندگان آژانس به تهران بودند به همین دلیل  برخی از بازیگران ارزی ترجیح دادند کمتر در موقعیت خرید قرار بگیرند.

این دسته از معامله گران ارزی باور دارند این سفر روزنه ای برای باز شدن گره برجام است و ایران ممکن است طی روزهای آینده در برابر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مقداری انعطاف‌پذیری نشان دهد.

بازار دلار انتظامی شد

برخی فعالان باور داشتند که بازار به طور موقت انتظامی شده و بخشی از معامله‌گران ترجیح می‌دهند در شرایط کنونی اقدام به خرید و فروش ارز نکنند.

گفتنی است که روز گذشته فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری بیش از ۱۰۰ دلال و سوداگر ارزی در یک ماه اخیر خبر داد. به گفته این مقام انتظامی افراد مذکور در اتوبوس و مینی‌بوس و مسجد اقدام به برقراری معاملات صوری و فردایی می‌کردند که سبب افزایش نرخ ارز می‌شد.

ساز ناکوک نرخ حواله درهم برای بازار ساز

در شرایط فعلی فعالان بازار معتقدند  ساز ناکوک نرخ حواله درهم برای بازارساز موجب شده سطح انتظارات برای اسکناس آمریکایی در تهران همچنان بالا باشد.

دلار وارد کانال بالاتر می شود؟

به عقیده این دسته از معامله گران در صورتی که نرخ دلار در هرات و سلیمانیه صعودی شود قدرت معامله گران تهران بیشتر خواهد شد وحتی ممکن است دلار وارد کانال بالاتر شود.

با این حال عده ای از معامله گران می گفتند بازارساز تمام توان خود را به کار گرفته است و به راحتی اجازه ورود دلار به کانال بالاتر را نخواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت سکه و طلا/ التهابی در بازار نیست

به گزارش کسب و کار نیوز ، از ابتدای هفته‌ گذشته (۱۸ فروردین ماه) همزمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.