صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / بازار بزرگ صنعت پتروشیمی به روی شرکت های دانش بنیان گشوده می شود
بازار بزرگ صنعت پتروشیمی به روی شرکت های دانش بنیان گشوده می شود

بازار بزرگ صنعت پتروشیمی به روی شرکت های دانش بنیان گشوده می شود

کسب و کار نیوز- نخستین همایش پتروفن ویژه هفته پژوهش و نوآوری با با رویکردی نوین در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان 27 تا 29 آذرماه سال 1401 برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این همایش سه روزه، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره محورها و موضوعاتی چون توسعه سبد محصولات، دانش فنی، بومی سازی مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها، ساخت تجهیزات دوار، ساخت تجهیزات ثابت و ابزار دقیق، پوشش‌های نوین و بهبود و تحول در فرآیند به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
در این رویداد که با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار خواهد شد؛ نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه این گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ارائه می‌شود.
شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند برای افزایش سهم خود در این صنعت مهم کشور با ارائه برخی خدمات و محصولات مورد نیاز، کنسرسیوم تشکیل و به‌صورت مشترک همکاری کنند. در این رویداد بیش از ۸۰ نیاز فناورانه هلدینگ خلیج فارس در هفت رسته معرفی می شود و زمینه مناسبی برای تعاملات فراهم خواهد شد. هدف از این کار، استفاده از توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه و تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی است.

مراسم افتتاحیه نخستین همایش پتروفن با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری و تعدادی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس، مدیران ارشد، معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، روسای پارک‌های علم و فناوری و مدیران و کارشناسان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.