صفحه اصلی / اصناف / برندها / چگونه مناسب ترین پکیج شوفاژ دیواری را انتخاب کنیم؟
چگونه مناسب ترین پکیج شوفاژ دیواری را انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب ترین پکیج شوفاژ دیواری را انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب ترین پکیج شوفاژ دیواری را انتخاب کنیم؟ شاخص‌های اصلی در انتخاب مناسب‌ترین پکیج شوفاژ دیواری چیست؟ در بازار، برندهای ناآشنایی هستند که به عنوان پکیج‌ های ایتالیایی و دارای گارانتی به فروش می رسند. مطمئنا نباید به این برندهای ناآشنا اعتماد کنید.

به گزارش کسب و کارنیوز یک پکیج شوفاژ دیواری خوب، ضمن سازگاری با متراژهای مختلف ساختمان و انواع شرایط محل نصب، باید در کوتاه ترین زمان، به صورت ایمن و با صرف انرژی بهینه، پاسخگوی نیاز افراد در تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان و نیز گرمایش محیط باشد. حال این سوال مطرح می‌شود که چه پکیجی با چه برندی و با چه ویژگی هایی بهتر است؟ چه مدل و ظرفیتی مناسب خانه ماست؟ و در قدم بعدی، چه پکیجی را انتخاب کنیم تا مشکلات و هزینه های احتمالی در هنگام خرید و در طول دوره استفاده به حداقل برسد؟

شاخص های اصلی در انتخاب مناسب ترین پکیج شوفاژ دیواری

در انتخاب پکیج شوفاژ دیواری، عوامل متعددی مانند موقعیت جغرافیایی، متراژ محل نصب، کیفیت و استاندارد بودن قطعات، فن آوری های به کار رفته در محصول، گستردگی و کیفیت خدمات رسانی و بودجه تاثیرگذار است که در ادامه، به هر یک از آنها می پردازیم.

قطعات باکیفیت

اگر از آن دسته افرادی هستید که کیفیت، دوام، طول عمر و ایمن بودن پکیج شوفاژ دیواری برای شما اهمیت دارد و از دستگاهی که مدام نیاز به تعمیر داشته باشد، فراری هستید، انتخاب شما حتما باید برندی باشد که شرکت تولیدکننده در تولید پکیج های شوفاژ دیواری خود، از قطعات با کیفیت استفاده کرده باشد. البته منظور از “باکیفیت” صرفا خارجی بودن قطعات نیست؛ بلکه نیاز است تا قطعات به کار رفته -چه داخلی یا خارجی- دارای استانداردهای داخلی و بین المللی باشند؛ بنابراین حتما هنگام پرس و جو از برند پکیج شوفاژ دیواری از اطرافیانی که در حال استفاده از آن هستند، در خصوص تکرار در تعمیر آن دستگاه نیز سوال کنید.

انتخاب صحیح ظرفیت پکیج شوفاژ دیواری

ظرفیت حرارتی بالاتر درپکیج شوفاژ دیواری صرفا به منزله گرمایش بیشتر نیست. در برخی موارد به خصوص در استان های سردسیر، افراد با این تصور، دستگاهی با ظرفیت بالاتر از میزان موردنیاز خریداری می کنند که این موضوع نه تنها باعث ایجاد گرمایش مطلوب‌تر نیست بلکه هزینه اضافی برای خرید و نگهداری نیز به مشتری تحمیل می کند. ظرفیت مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی، طبقه، نوع دودکش و متراژ ساختمان، توسط کارشناسان مربوطه پیشنهاد می شود تا بدون هدر رفت انرژِی و مصرف کمتر گاز، به صورت ایمن، بهترین تجربه را از آب گرم و گرمایش برای مصرف کنندگان فراهم کند.

شرکت های معتبر به منظور راهنمایی مشتری برای انتخاب ظرفیت صحیح پکیج شوفاژ، امکاناتی مانند مشاوره تلفنی، خدمات کارشناسی حضوری قبل از خرید و نرم افزار انتخاب مدل را در وب سایت خود فراهم کرده اند.

استفاده از سیستم ها و فن آوری های به روز

اهمیت بکارگیری فن آوری های روز و مدرن در محصولاتی که قصد خرید آنها را داریم، بر هیچکس پوشیده نیست. حتما برای خرید پکیج شوفاژدیواری توی بازار قدمی زده اید و صحبت های فروشنده ها را هم که گهگاهی باهم متفاوت است شنیده اید. تولیدکننده های معتبر در وب سایت خود، در مورد ویژگی ها و موضوعات فنی محصول، اطلاعات جامعی درج کرده اند و هنگام نیاز به مشاوره نیز، پاسخگوی سوالات فنی مشتریان هستند. بکارگیری فن آوری روز دنیا در تولید پکیج شوفاژ دیواری، در عملکرد مثبت، کاهش مصرف انرژی و ایمنی بیشتر تاثیر بسزایی دارد. موارد زیر، موضوعاتی هستند که در حال حاضر در بازار ایران در مورد آنها بسیار صحبت می شود.

مجموعه هیدرولیک پلیمری

مجموعه هیدرولیک پلیمری یا برنجی؟ بالاخره کدام جنس؟

مجموعه هیدرولیک به عنوان یک فن آوری نوین، هدایت کننده جریان آب به صورت مجزا در مدار گرمایش و آب گرم مصرفی است. در حال حاضر، مرغوب ترین جنس مجموعه هیدرولیک که شرکت های معتبر داخلی و خارجی در تولید پکیج شوفاژ دیواری از آن استفاده می کنند از پلیمر است. در واقع پلیمر از جنس پلی آمید است که دارای خواصی همچون بالا بودن استحکام مکانیکی نسبت به وزن، حفظ خواص مکانیکی در دمای بالا، خواص الکتریکی مناسب و مقاومت شیمیایی بالا بوده و در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و بر خلاف جنس برنجی، ضد رسوب است.

قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی

با توجه به نوع ساخت و ساز‌ها، ممکن است افراد از سیستم های گرمایشی متفاوتی مانند رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور فولادی، گرمایش از کف، داکت اسپلیت و … برای گرمایش محیط استفاده کنند؛ لازم است، برندی را انتخاب کنید که سیستم گرمایشی موردنیاز شما را پشتیبانی کند.

سیستم ضد نوسان دمای آب گرم بهداشتی

حتما شما هم با تجربه آزاردهنده تغییرات ناگهانی دما یا  همان سرد و گرم شدن آب به خصوص هنگام استحمام مواجه شده‌اید. این موضوع به طور معمول بر اثر کم و زیاد شدن فشار آب به وجود می آید؛ از این رو شرکت های معتبر در طراحی برد های الکترونیکی پکیج، سیستمی را تعبیه می کنند تا نوسان دما به حداقل رسیده و مشتریان تجربه رضایت بخشی از دمای یکنواخت آب گرم بهداشتی داشته باشند.

سیستم ضد یخ زدگی

اگر شما نیز جزو آن دسته از مشتریانی هستید که نیاز است پکیج شوفاژ دیواری را در تراس نصب کنند، بنابراین نگرانی یخ زدگی دستگاه و ایجاد اختلال در عملکرد پکیج جهت تامین آب گرم و گرمایش در فصل زمستان به خصوص در مناطق سردسیر شامل حال شما نیز می شود. وجود سیستم ضد یخ زدگی در پکیج های شوفاژ دیواری، خیال شما را از این موضوع -حتی زمانی که مدت طولانی در خانه حضور ندارید- راحت می‌کند.

الزامات خدمات مشتریان حرفه ای

پکیج شوفاژدیواری نیز مانند هر دستگاه دیگری نیاز به سرویس های دوره ای و در صورت تعمیرات احتمالی، نیاز به قطعات استاندارد شرکتی دارد. مهم است که بدانیم برند پکیج شوفاژ دیواری منتخب ما، به طور مستمر و متعهدانه تا سال ها پس از خرید و در طول دوره استفاده، قطعات استاندارد محصول را تامین و توسط یک شبکه گسترده خدمات رسانی عرضه می کند. برندهای معتبر اصولا با اعلام یک شماره تماس سراسری در وب سایت، کارتن محصول و … همیشه در دسترس هستند و بدون نیاز به معطلی برای دریافت خدمات مشاوره، نصب و پس از فروش، مشتریان، امکان تماس و دریافت راهنمایی را دارند.

از معیارهای یک مجموعه خدمات مشتریان حرفه ای که می تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان، طول عمر دستگاه را نیز افرایش دهد، در ادامه آورده شده است:

گستردگی حضور و پاسخگویی متعهدانه شبکه خدمات مشتریان با افراد مجرب و آموزش دیده در سراسر کشور

استفاده از قطعات معتبر، استاندارد و بادوام با تعهد به تامین آنها تا سال ها پس از نصب محصول

دقت و سرعت در ارائه خدمات، پیگیری و کنترل فرآیندهای خدمات رسانی

وجود مرجع رسمی همچون وب سایت به منظور دریافت اطلاعات بروز مانند، قیمت، مشخصات، سبد محصولات و…

اعتبار برند را دست کم نگیرید!

و به عنوان کلام آخر، از انتخاب مارکی که تابه حال نام آنها را نشنیده اید و محصولات آنها را در خانه دوستان و آشنایان و اطرافیان خود ندیده اید، خودداری کنید. در بازار، برندهای ناآشنایی هستند که به عنوان پکیج های ایتالیایی و دارای گارانتی به فروش می رسند. این ها بعضا برندهای متفرقه ای هستند که علاوه بر این که در خصوص صحت پیام های تبلیغاتی آنها اطلاعاتی در دسترس نیست، آینده مشخصی برای حضور و اجرای ضمانت و تعهدات خود ندارد و اصولا پس از مدتی کوتاه نیز دیگر اثری از آن برند وجود نداشته و مشتریان برای تامین قطعات و خدمات با مشکل مواجه می شوند.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.