صفحه اصلی / اسلایدر / جهش قیمت سکه در بورس و بازار آزاد /دلار در آستانه کانال جدید
جهش قیمت سکه در بورس و بازار آزاد /دلار در آستانه کانال جدید

قیمت طلا 18 عیار صعودی شد

جهش قیمت سکه در بورس و بازار آزاد /دلار در آستانه کانال جدید

قیمت سکه امروز ر بورس کالا و بازار آزاد جهش قابل توجهی را ثبت کرد. قیمت دلار در بازار رسمی هم افزایشی بود.


به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار امروز شنبه ۱۹ آذر ماه در بازار ارز هرات و سلیمانیه به سمت بالا حرکت کرد اما در تهران نوسان محدوی را ثبت کرد.

گفته می شود نرخ حواله درهم نیز امروز صعودی بوده است. برخی از فعالان بازار  مدعی بودند بازیگران ارزی تهران توسط نهاد مرکزی بازار ساز طلسم شده اند.

قیمت جدید دلار اعلام نشد

در سمت رسمی بازار امروز هم سایت صرافی ملی  مانند روز گذشته قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود. صرافی ملی در چند روز گذشته قیمت اعلام نکرده است. آخرین قیمت خرید دلار صرافی ملی که در چند روز اخیر اعلام شده  بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۲۳۳ تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شد.

صعود نرخ دلار متشکل ارزی

قیمت دلار متشکل امروز مسیر رشد را طی کرد و به مرز حساس ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته ۷۵۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت دلار توافقی در یک قدمی کانال جدید

نرخ دلار توافقی هم  امروز به یک قدمی کانال جدید رسید و در مقایسه با روز گذشته بالاتر بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در زمان نوشتن این گزارش ۳۴ هزارو ۹۵۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۷۰ تومان رشد را نشان می دهد.

افزایش قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت اونس طلا در بازار امروز بر روی ۱۷۹۸ دلار قرار گرفت.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز در محدوده ۱ میلیون ۵۹۵ هزار و ۱۰۰به فروش رسید که در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ تومان بالاتر بود.

جهش قیمت سکه امامی و نیم سکه

بازار سکه در اولین روز هفته جاری شاهد جهش قیمت سکه امامی بود. فلز زرد رنگ داخلی امروز ۳۹۵ هزار تومان گران شد و به ۱۷ میلیون و۷۶۵ هزار تومان رسید.

همزمان با افزایش قیمت سکه امامی امروز قیمت نیم سکه هم جهش قابل توجهی را ثبت کرد.نیم سکه امروز به ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.

در شرایط فعلی برخی از فعالان بازار سکه معتقدند که صعود قیمت اونس طلا بر روی سطح انتظارات برای فلزگران بهای داخلی اثر گذاشته و قیمت سکه در بازار امروز به سمت جلو حرکت کرد.

کوچ معامله گران ارز به بازار سکه

عده ای از معامله گران مدعی بودند عامل اصلی افزایش تقاضا در معاملات بازار سکه تهران را پر ریسک شدن معاملات دلار و کوچ معامله گران این ارز به بازار سکه می باشد.نرخ دلار در بازار ارز امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد .

عبور سکه بورسی از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار

از سوی دیگر امروز سکه بورسی رشد قابل توجهی را ثبت کرد. برخی از معامله گران می گفتند که سیگنال صعودی سکه رفاه به سکه امامی هم موجب افزایش قیمت سکه شد. سکه بورسی امروز به ۱۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.