صفحه اصلی / اسلایدر / ناکامی نرخ دلار در شکستن یک سقف/پیش بینی قیمت دلار امروز
ناکامی نرخ دلار در شکستن یک سقف/پیش بینی قیمت دلار امروز

ناکامی نرخ دلار در شکستن یک سقف/پیش بینی قیمت دلار امروز

کسب و کار نیوز- برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که بازارهای همسایه امروز هم از نرخ دلار در تهران حمایت نکنند این امر ممکن است موجب کاهش تقاضا برای خرید دلار شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، تهران روز گذشته شاهد عقب نشینی قیمت دلار بود. عده ای از معامله گران می گفتند  کاهش اسکناس آمریکایی در بازار هرات زمینه ساز عقب نشینی قیمت دلار  در تهران شد.

ناکامی نرخ دلار در شکستن یک سقف

گفته می شود که سه روز است که نرخ دلار  هرات در شکستن یک سقف حساس ناکام بوده است. عده ای از معامله گران می گفتند که احتمال تداوم کاهش قیمت دلار هرات وجود دارد. از سوی دیگر عده ای از معامله گران باور دارند  که رسیدن نرخ حواله درهم به یک سقف جدید بازیگران ارزی را در موقعیت فروش قرار داد.  

هراس از تزریق سنگین ارز توسط نهاد مرکزی بازارساز

در میان به نظر می رسد که تزریق سنگین ارز توسط نهاد مرکزی بازارساز هم در موجب هراس بازیگران تهران شده بود و همین دلیل کمتر کسی در موقعیت خرید قرار گرفت. 

اگر نرخ دلار به سقف تاریخی خود نزدیک شود

در شرایط فعلی عده ای از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار تهران به سقف تاریخی خود نزدیک شود احتمال ورود تقاضای جدید به بازار وجود خواهد داشت .

برخی تحلیلگران فنی باور دارند زمانی که بازار نمی‌تواند با قدرت از یک سقف عبور کند و شروع به درجا زدن می کند، به تدریج انتظارات افزایشی شماری از معامله‌گران تحلیل می‌رود و شروع به فروش بخشی از ارزهای خریداری‌شده خود می‌کنند.

برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که بازارهای همسایه امروز هم از نرخ دلار در تهران حمایت نکنند این امر ممکن است موجب کاهش تقاضا  برای خرید دلار شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.