صفحه اصلی / اسلایدر / ارز دارو تامین شد/ رشد ۴۰۰ درصدی انهدام کالای قاچاق
ارز دارو تامین شد/ رشد ۴۰۰ درصدی انهدام کالای قاچاق

ارز دارو تامین شد/ رشد ۴۰۰ درصدی انهدام کالای قاچاق

کسب و کار نیوز- سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه تورم تولید کننده کاهش یافته است گفت: برخی از صاحب نظران اقتصادی این کاهش را به معنای رکود ارزیابی کرده اند که درست نبوده و شاهد رونق در اقتصاد هستیم. وزیر اقتصاد ادامه داد: در شرکت‌های صنعتی و معدنی بزرگ شاهد افزایش تولید و فروش بوده که نشان دهنده رونق در این بخش است.

وی گفت: وضعیت فعالیت در سازمان اموال تملیکی تغییر یافته است به طوریکه شاهد افزایش بیش از ۴۰۰ درصدی انهدام کالای قاچاق هستیم.

سخنگوی اقتصادی دولت در ادامه به وضعیت تأمین ارز دارو اشاره کرده و اظهار کرد: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم برای واردات تخصیص داده شد.

خاندوزی از پیشران‌های اقتصادی دولت نام برد و اضافه کرد راه‌آهن چابهار زاهدان بیش از ۶۳ درصد تا انتهای آبان ماه پیشرفت فیزیکی نشان می‌دهد و طرح آب سنندج هم به زودی افتتاح می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.