صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / هیات مدیره دوره سوم انجمن واردکنندگان موبایل انتخاب شد
هیات مدیره دوره سوم انجمن واردکنندگان موبایل انتخاب شد

هیات مدیره دوره سوم انجمن واردکنندگان موبایل انتخاب شد

کسب و کار نیوز- با رأی شرکت‌های عضو انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، اعضاء جدید هیات مدیره این انجمن انتخاب و هیات رییسه جدید سکان هدایت این تشکل صنفی را در دست گرفتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی_، در آخرین مجمع عادی این انجمن با مشارکت حداکثری اعضاء واجد شرایط، انتخابات تعیین هیات مدیره دور سوم صورت گرفت و از بین ۱۵ کاندیدای هیات مدیره و ۳ کاندیدای سمت بازرس، ۷ نفر به عنوان منتخبین اعضاء با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضاء هیات مدیره و یک نفر نیز به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد.
در این انتخابات، ابراهیم عمرانی، حبیب اله اسدی، کیوان حسن پور، عبدالمهدی اسدی، حسین روزبه، محسن خردمند و حسین غروی رام به عنوان اعضاء هیات مدیره و امیرحسن هشترودی به عنوان بازرس، برگزیده شدند.
همچنین با رأی اعضاء ابوالفضل حیدر و رضا قربانی به عنوان اعضاء علی البدل هیات مدیره و احسان بیات نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
گفتنی است پس از نخستین جلسه هیات مدیره منتخب، ابراهیم عمرانی به عنوان رئیس هیات مدیره، حبیب اله اسدی نایب رئیس هیات مدیره، محسن خردمند به عنوان خزانه دار، حسین روزبه به عنوان منشی و مهدی عبقری به سمت دبیر به مدت ۳ سال انتخاب شدند.
لازم به ذکر است تعداد اعضاء هیات مدیره این دوره با توجه به افزایش اعضاء و بزرگ شدن خانواده زنجیره تأمین موبایل کشور، از ۵ نفر به ۷ نفر افزایش یافت تا با مشارکت و همفکری طیف‌های مختلف، موانع پیش روی فعالان برداشته و مطالبات آن‌ها با توان بیشتری پیگیری شود.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات ارسال در دیجی‌کالا/یک سفارش، چند هزینه ارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی در یک خرید اینترنتی چند کالا سفارش می‌دهید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.