صفحه اصلی / اسلایدر / مردم طلا نمی‌خرند؟/ باد سکه خوابید
مردم طلا نمی‌خرند؟/ باد سکه خوابید

مردم طلا نمی‌خرند؟/ باد سکه خوابید

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش قدرت خرید مردم خبر داد و گفت: در حال حاضر با ادامه فیلترینگ فضای مجازی مردم دیگر رقبتی برای خرید طلا ندارند.

به گزارش کسب و کار نیوز، با تداوم فیلترینگ اپلیکیشن‌های خارجی فروش طلا هم کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.درهمین مورد رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به وضعیت بازار گفت: بازار طلا راکد است و مردم دیگر قدرت خرید مصنوعات طلا و سکه را ندارند.

نادر بذرافشان توضیح داد: با کاهش قدرت خرید حباب سکه نیز کاهش داشته است. روز گذشته حباب سکه دو میلیون تومان را رد کرد اما امروز حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. اکنون حباب سکه نیز به دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

او با اشاره به آخرین قیمت سکه بیان کرد: امروز سکه طرح جدید با قیمت ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.همچنین نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر یک به ترتیب با قیمت هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت یک میلیون و ۴۶۵ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.