صفحه اصلی / اسلایدر / رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک
رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک

رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک

کسب و کار نیوز- معاون صنایع عمومی وزارت صمت از رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک و سبک در کشور طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد مهدی برادران در یک گفت و گوی رادیویی با بیان اینکه به طور کلی روند صادرات کشور طی یک ساله اخیر رو به رشد بوده است، اظهار کرد: صادرات لوازم خانگی کوچک و سبک در کشور طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۳۴ درصدی داشته است.

معاون صنایع عمومی وزیر صمت همچنین با بیان اینکه وضع و افق پیش روی صنعت و تجارت ایران خوب و رو به روشنی است، افزود: امید می‌رود با تلاش‌های روزافزون تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بتوان از طریق رشد تولید و صادرات وضعیت اقتصاد مملکت به معنای واقعی شکوفا و بهبودی پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز کشور نیاز به امید و نشاط دارد از این رو روایت‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی از قبیل اشتغال، تولید و صادرات نیز باید امیدبخش باشد. برادران گفت: امسال همه تنوع و افزایش تولید و همچنین صادرات را در کشور شاهد هستند و آمار‌های سازمان‌های متولی نیز بیانگر این موضوع است. صادرات مزیت‌های زیادی برای کشور دارد که اشتغال، رونق تولید، ارزآوری، تحریک رشد اقتصادی و بسیاری موارد دیگر از جمله این مزیت هاست.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.