صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / حمایت نهاد ریاست جمهوری از بانوان کارآفرین صنعت سلامت
حمایت نهاد ریاست جمهوری از بانوان کارآفرین صنعت سلامت

حمایت نهاد ریاست جمهوری از بانوان کارآفرین صنعت سلامت

کسب و کار نیوز- نخستین فرش قرمز صنعت سلامت و زیبایی با حضور بانوان کارآفرین این عرصه در سالن همایش های صدا و سیما در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، فرش قرمز صنعت سلامت و زیبایی در حالی برای نخستین بار در کشور برگزار شد که ایران اکنون به لحاظ مصرف محصولات این صنعت، جزو ۵ کشور اول دنیا به شمار می رود.در این مراسم آزاده یار محمدی مدیرعامل شرکت مهرآذین و سفیر زیبایی ایران ضمن اشاره به حجم گسترده کارآفرینی در این صنعت از سوی بانوان درباره برگزاری فرش قرمز صنعت سلامت و زیبایی گفت:نماد فرش قرمز صنعت سلامت و زیبایی همانند جشن” حافظ” و جشنواره” فجر” به ثبت رسیده است و از آغاز قرن جدید به مدت یکصد سال اعتبار دارد.
وی در خصوص هدف از برگزاری این مراسم خاطر نشان کرد: بیش از یکسال است که به دنبال طراحی، تدوین و برنامه ریزی برای برگزاری این مراسم بوده ایم که با عنایت نهاد محترم ریاست جمهوری توانستیم مجوزهای لازم جهت اجرای آن را اخذ کنیم.
یارمحمدی در ادامه داد:در این صنعت بانوان ایرانی دستاوردهای بین المللی بسیاری را کسب کرده اند که اغلب نیز با نوآوری همراه بوده است و این مراسم می تواند شروعی باشد تا سایر کشورهای صاحب سبک در این صنعت برای حضور در فرش قرمز صنعت سلامت و زیبایی به ایران بیایند و این بار ما میزبان آنها باشیم. وی تصریح کرد :در سال های آتی معیارهایی بر اساس برندینگ و فرآیند برندسازی تعریف خواهیم کرد و بر اساس آن هیات داوری منتخبانی را به جامعه بانوان کارآفرین در صنعت سلامت و زیبایی طی مراسم بعدی فرش قرمز در سال آینده اعلام خواهد کرد. وی گفت: قبل از شروع رقابت آموزش هایی در این باره با سرفصل های متصل به مقوله برندینگ به افراد متقاضی داده خواهد شد تا برای رقابتی سالم و واقعی آماده شوند.
در حاشیه این مراسم مهری شیرازی که عنوان مادر گریم ایران را دارد به عنوان یکی از پیشکسوتان این صنعت درباره برگزاری این مراسم گفت: برگزاری چنین همایش هایی سبب می شود تا بانوان فعال در این عرصه به طور دائم آموزش ببینند. وی تاکید کرد :از مهم ترین عامل های رشد و توسعه کارآفرینی در این صنعت می توان به بحث آموزش اشاره داشت. بانوان این حوزه باید دائما در حال یادگیری و بهره گیری از روش های بروز باشند و این امر به جز با مطالعه و تحقیق عمقی میسر نمی شود.
وی یادآور شد :زمانی که فعالیت بانوان در این صنعت رتبه بندی شود آنها خود را ملزم می دانند که برای ارتقا سطح خود از قالب های گذشته عبور کنند و اطلاعات و دانش خود را ارتقا بخشند. شیرازی همچنین تاکید کرد که رمز موفقیت بانوان در این صنعت “کاربلد بودن” است والا لوح ها و تندیس هایی که با خرج کردن پول به دیوار محل کارشان نصب می کنند ، در نهایت اعتباری برایشان به ارمغان نخواهد آورد. به گزارش خبرنگار ما در این گردهمایی بیش از ۷۰۰ نفر از بانوان کارآفرین صنعت سلامت و زیبایی از سراسر کشور حضور داشتند.همچنین این مراسم میزبان نمایندگانی از دیپلمات های ایتالیا و اسپانیا نیز بود.

همچنین مطالعه کنید:

پردیس‌های علم و فناوری مشترک بین پارک‌ها و صنایع راه اندازی می شود/رفع نیازهای بومی و منطقه‌ای با توسعه دانش بنیان ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، سجاد محمدعلی نژاد با اشاره به نام گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.