صفحه اصلی / اسلایدر / مهلت شناسه‌دار کردن قطعات لوازم یدکی خودرو تمدید شد
مهلت شناسه‌دار کردن قطعات لوازم یدکی خودرو تمدید شد

مهلت شناسه‌دار کردن قطعات لوازم یدکی خودرو تمدید شد

کسب و کار نیوز- نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مهلت شناسه‌دار کردن قطعات لوازم یدکی خودرو با درخواست فعالان این حوزه صنفی، تمدید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مجتبی صفایی با اشاره به تمدید مهلت ثبت شناسه کالا و کدرهگیری برای لوازم دیکی خودرو، اظهار داشت: تولید و واردات لوازم یدکی خودرو براساس اعلام وزارت صمت ملزم به دریافت شناسه کالا شده بود و آخرین مهلت برای این منظور ۱۵ مهر‌ماه سال جاری تعیین شده بود. نایب‌رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: اما با توجه به درخواست‌های مکرر اصناف برای تمدید مهلت تعیین شده وزارت صمت با تمدید این مهلت موافقت کرد.

وی افزود: براین اساس مصوبه قبلی در خصوص پایان مهلت ثبت شناسه و کد رهگیری لوازم یدکی خودرو تا ۱۵ مهر لازم الاجرا نیست و برای رفع دغدغه صنف لوازم یدکی کشور مهلت مذکور به مدت دو ماه تمدید شده است.

صفایی با تاکید بر اینکه اصناف و فعالان صنفی هیچ مخالفتی با ثبت شناسه و کدرهگیری لوازم یدکی خودرو ندارند، گفت: با توجه به حجم بالای لوازم یدکی، فعالان صنفی در این حوزه فرصت کافی برای بارگذاری کالاهای خود را در سامانه جامع تجارت نداشتند و با توجه به حجم بالای ثبت، سامانه نیز قابلیت کافی را نداشت لذا مقرر شد این زمان به مدت یک الی دو ماه تمدید شود.

به گزارش فارس پیش از این محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کدرهگیری برای ۵۵ قلم لوازم یدکی خودرو را تا ۱۵ مهر ۱۴۰۱ اعلام کرده بود. به گفته وی از این تاریخ به بعد لوازم یدکی خودرو بدون کد ششناسه قاچاق محسوب می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.