چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اسلایدر / فنر قیمت دلار جمع شد
فنر قیمت دلار جمع شد

قیمت طلا و سکه باز هم ریزش کرد

فنر قیمت دلار جمع شد

عده ای از معامله گران می گویند فنر قیمت دلار همچنان در حال جمع شدن است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اقتصاد نیوز، روند کاهشی قیمت دلار به سومین روز هفته رسید. اسکناس آمریکایی امروز مرز حساس ۳۲ هزار و ۲۰۰ را از دست داد و با ۳۲ هزار و ۱۸۰ تومان مبادله شد.

البته در ادامه معاملات نقدی امروز نرخ دلار بر روی ۳۲ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت. قیمت مذکور نسبت به روز قبل ۲۵۰ تومان کاهش را نشان می دهد.
فنر قیمت دلار دوباره جمع شد

عده ای از معامله گران می گفتند فنر قیمت دلار همچنان در حال جمع شدن است. با فرض دلار در قله تاریخی ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان، که در یازدهم مهرماه به ثبت رسید، امروز اسکناس آمریکایی بیش از ۱ هزار تومان ارزان تر از روز ۱۱ مهر ماه به فروش می‌رسد.

اختلال در اینترنت موجب شده روند معاملات نقدی کُند شود و از سوی دیگر پس لرزه تجمعات روزهای گذشته موجب شده خریدار در بازار ارز تهران نایاب شود. البته عده ای از معامله گران باور دارند برخی از خریدارن برای خرید ارز در نرخ های پایین تر کمین کرده اند و به دنبال فرصت مناسب برای حمله به بازار هستند‌.

البته عده ای دیگر از معامله گران می گفتند تهران حمایت بازارهای همسایه را از دست داده و همین امر روند کاهشی دلار را فراهم کرده است.

قیمت دلار در هرات امروز کانال ۳۲ هزار تومان را از دست داد و به ۳۱ هزار و ۹۷۰ تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با دیروز نزدیک به ۱۰۰ تومان پایین تر بود .

نرخ دلار در بازار سلیمانیه هم امروز از نیمه کانال ۳۲ هزار تومان عقب نشینی کرد. قیمت دلار در بازار یاد شده امروز ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

البته قیمت درهم نیز این روزها شاهد نوسان محدود قیمتی است. نرخ حواله درهم امروز در محدوده ۸ هزار و ۹۳۰ تومان بود .

 

بازار جهانی طلا امروز شاهد ریزش اونس طلا بود. قیمت طلای جهانی امروز تقریبا ۱۳ دلار پایین آمد و با ۱۶۸۲ دلار معامله شد .

در بازار داخلی ایران هم قیمت دو فلز گران بهای داخلی مانند روز گذشته عقب نشینی کردند. قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۳ هزار و ۹۰۰ تومان ارزان شد و بر روی ۱میلیون و ۳۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت سکه امامی امروز تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ریزش کر اما ظهر امروز به بالای مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مبادله شد. این فلز زرد رنگ داخلی امرزوز ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بود .

عده ای از سکه بازان می گفتند در صورتی که قیمت سکه مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان‌ را از دست بدهد این امر احتمالا موجب قدرت گرفتن معامله گران کاهشی و تضعیف افزایشی ها خواهد شد و ممکن است سکه به سمت نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان حرکت کند.

با این حال اگر مرز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مورد حمایت سکه بازان قرار بگیرد و سکه بالای محدوده یاد شده باقی بماند احتمال ورود مجدد سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان هم وجود خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.