صفحه اصلی / استان ها / ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی هدف جنگ نرم دشمنان است
ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی هدف جنگ نرم دشمنان است

ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی هدف جنگ نرم دشمنان است

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هدف دشمنان از جنگ نرم امروز ترويج فساد و فحشا در جامعه اسلامي است و بايد با بصيرت و هوشياري كامل با جنگ نرم دشمنان مقابله كنيم.

حجت‏الاسلام‏ ‘جعفر رعایتی' روز سه شنبه در همایش ‘رایحه رضوان' با حضور بانوان شاغل در سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی است که از ابتدای شکل‏گیری تاکنون در تمام مراحل انقلاب در خط مقدم همراه و همگام با ولایت بوده است.

وی افزود: پاسداران در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی و جبهه‏های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و به حافظ ولایت و اسلام و ارزش‏ها را از نه تنها در حرف بلکه در عمل به اثبات رساندند و پس از آن نیز همچنان پایدار و مستحکم در انجام وظایف از هیچ تلاشی دریغ نورزیده‏اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: شما بانوان به عنوان یک زن مسلمان باید الگو بوده و پاسدار واقعی ارزش‏هایی همچون دین، ولایت و امامت در عمل باشید.

رعایتی بیان کرد: باید یک بانوی ایرانی مسلمان نه تنها در ظاهر بلکه در باطن و نه تنها در محیط خانواده بلکه در اجتماع نیز زینب گونه و با سرشت و کرداری فاطمی الگوی سایر زنان باشد.

وی بیان کرد: زنان مدیران اخلاقی و رفتاری خانواده‏ها محسوب می‏شوند، باید در صدد ایجاد تغییر در خود و دیگر اعضای خانواده باشند و بر اساس آیه قرآن با این مضمون که ‘هر یک از شما اگر یک نفر را زنده کنید مانند این است که تمام مردم را زنده کرده اید' عمل کند و در صدد زنده کردن ارزش‏ها و ایجاد تغییر مثبت در خانواده و جامعه باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بانوی مسلمان ایرانی باید ائمه اطهار را الگوی خود قرار دهد و نگذارد که غربیان الگوهای منحط و پست و فرومایه خویش را بر جامعه و فکر و ذهن جوانان کشورمان تحمیل کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز گفت: پاسداران پیام رسانان انقلاب، تدین و دینداری هستند.

‘محمدحسن سلامی' افزود: تأثیرگذاری معنوی و ارزشی از جمله وظایف پاسداران است؛ بدین معنا که باید تأثیر مؤثر و مثمر ثمر داشته و ترویج دهنده تفکر انقلابی در جامعه باشد

همچنین مطالعه کنید:

نوروز امسال در قم انجام شد/کشف و توقیف بیش از ۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بیش از ۴ هزار و ۱۳۱ نظارت بهداشتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.