صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / شرکتهای بزرگ از آگهی دادن به توئیتر انصراف دادند
شرکتهای بزرگ از آگهی دادن به توئیتر انصراف دادند

شرکتهای بزرگ از آگهی دادن به توئیتر انصراف دادند

کسب و کار نیوز- برخی از شرکت های بزرگ آگهی دهنده از جمله دایسون، مزدا، فوربس و PBS Kids کمپین های بازاریابی خود در توئیتر را به حالت تعلیق درآورده یا حذف کرده اند. زیرا آگهی های آنها کنار توئیت هایی مربوط به هرزنگاری کودکان ظاهر می شد. شرکت های DIRECTV و Thoughtworks نیز از توقف انتشار آگهی هایشان در توئیتر خبر دادند.

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق تحقیق جدید گروه «Ghost Data»، برندهای مختلف از والت دیزنی گرفته تا NBCUniversal و کوکاکولا  تا  یک بیمارستان مخصوص کودکان جزو ۳۰ شرکتی هستند که آگهی هایشان در پروفایل حساب های کاربری نمایش داده شد که حاوی لینک هایی به محتوای سواستفاده از کودکان بود.

برخی از توئیت های حاوی کلید واژه های مرتبط به «تجاوز» و «نوجوانان» کنار توئیت های تبلیغاتی شرکت های بزرگ دیده می شد. در یک مثال  توییتی تبلیغاتی برای کفش و زیورآلات در کنار توئیتی هرزنگارانه درباره نوجوانان منتشر شده بود. دیوید مادوکز رییس برند کول هان در این باره می گوید: ما وحشت کردیم. یا توئیتر باید این چالش را برطرف کند یا  ما آن را به هر شیوه ای که بتوانیم برطرف می کنیم و این امر شامل نخریدن تبلیغ از توئیتر نیز می شود.

«سلست کارزول» سخنگوی توئیتر در بیانیه ای اعلام کرد: این شرکت به هیچ وجه هرزنگاری کودکان را قبول نمی کند و مشغول سرمایه گذاری منابع مالی برای حفظ ایمنی کودکان از جمله استخدام  کارمندان جدید برای تعیین سیاست و اجرای راه حل هایی جدید است. همچنین به گفته او توئیتر از نزدیک مشغول همکاری با مشتریان تبلیغاتی و شرکایش است تا گام هایی برای پیشگیری از این وضعیت اتخاذ کند.

همچنین مطالعه کنید:

تجارت الکترونیکی در بازارهای سنتی افزایش یافت/ادامه رشد شتابان تجارت الکترونیکی

شایلی قرائی به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، «امین کلاهدوزان» در نخستین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.