صفحه اصلی / اصناف / برندها / عضو کارخانه نوآوری های‌وی موفق به طراحی نرم افزار مدیریت هوشمند ناوگان وسایل نقلیه شد
عضو کارخانه نوآوری های‌وی موفق به طراحی نرم افزار مدیریت هوشمند ناوگان وسایل نقلیه شد

بهره برداری از محصولات جدید کارخانه نوآوری های وی؛

عضو کارخانه نوآوری های‌وی موفق به طراحی نرم افزار مدیریت هوشمند ناوگان وسایل نقلیه شد

شرکت «سپیتا الکترونیک فراز» مستقر در کارخانه نوآوری های وی، موفق به طراحی و تولید نرم افزار مدیریت هوشمند ناوگان وسایل نقلیه با نام چهارراه شده است. پلتفرمی که تنها سامانه‌ای برای ردیابی وسایل نقلیه نیست؛ بلکه می‌تواند با سنسورهای خود باعث ایجاد امنیت، عدم امکان سرقت و حتی کاهش تصادفات شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شرکت «سپیتا الکترونیک فراز» که از سال ۹۴ آغاز به کار کرده است، موفق به طراحی و تولید نرم افزار مدیریت هوشمند ناوگان وسایل نقلیه با نام «چهارراه» شده است.
امیر علی کاظم نژاد رئیس هیأت مدیره شرکت سپیتا الکترونیک فراز می گوید، هدف از تاسیس این شرکت، هوشمند سازی مدیریت ناوگان کشور است و تلاش می‌کند تا بتواند بستر مناسب برای اشتغال زایی جوانان نخبه کشور را ایجاد نماید.
او ادامه داد: سامانه هوشمند مدیریت ناوگان چهارراه، محصول اصلی شرکت است که در آبان ماه سال ۱۳۹۶ با هدف کاهش هزینه های مالی و همچنان راحتی خاطر مشترکین استفاده کننده از دستگاه های ردیابی وسایل نقلیه تولید شد. در آن زمان با توجه به استفاده روزافزون مشترکین، این سامانه در مدت زمان اندکی موفق به پشتیبانی بیش از ۵هزار دستگاه ردیاب در سرتاسر کشور شد.
کاظم نژاد افزود: این شرکت در قالب سایت و اپلیکیشن چهارراه به نشانی ۴-rah.com این امکان را دارد که به سازمان ها و نهادهایی که خودروی سازمانی دارند، قابلیتی برای کنترل هزینه های این خودرو ها ارائه دهد.
رئیس هیأت مدیره شرکت سپیتا الکترونیک فراز گفت: این شرکت در زمینه مدیریت مصرف سوخت، مسیر و مسافت های طی شده، میانگین سرعت و… اطلاعات مفید و قابل توجهی را به سازمان ارائه می دهد. از سویی در اپلیکیشن چهارراه، مدیریت هوشمند خودرو بر عهده مخاطبان قرار گرفته است.
کاظم نژاد در خصوص کاربردهای سایت چهارراه گفت: در بیمه هایی که بر اساس مسافت تعیین می شود، می توان از طریق این سایت و اپلیکیشن، مسافت و مسیر طی شده را ارائه کرد.
وی تاکید کرد: با گذشت بیش از ۷ سال سابقه ما در حوزه GPS و ردیاب، مفتخریم که هزاران نفر از سراسر ایران به ما اعتماد کرده اند و در حال حاضر ۵,۷۸۲ ردیاب فعال وجود دارد.
کاظم نژاد در خصوص مزایای حضور در کارخانه های وی (شعبه پارک فناوری پردیس) نیز گفت: فضای کار اشتراکی و مراکز رشد موجود در این فضا، شرکت را به رشد چشمگیری رسانده است و حمایت مجموعه کارخانه های وی به عنوان یکی از شعب پارک فناوری پردیس به رشد این مجموعه کمک کرده است.
وی افزود: در حال حاضر ۵ نفر به طور مستقیم در کارخانه نوآوری های وی و ۲۵ نفر به طور غیر مستقیم در این شرکت فعالیت دارند.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.