چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / برندها / طراحی سایت و سئو؛ دو کلیدواژه اصلی کسب و کارهای امروز
طراحی سایت و سئو؛ دو کلیدواژه اصلی کسب و کارهای امروز

طراحی سایت و سئو؛ دو کلیدواژه اصلی کسب و کارهای امروز

تولید محتوای تاثیرگذار برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت‌ها در کنار توجه به فاکتورهای سئو و بهره مندی از یک تیم حرفه‌ای طراحی سایت از جمله بهترین راهکارهایی است که در یک دهه گذشته بسیار رایج شده و اهمیت پیدا کرده است.

 

سئو نقش بزرگی در عملکرد یک کسب وکار ایفا می‌کند و به این خاطر انتخاب یک شرکت حرفه‌ای در زمینه سئو، از مهم‌ترین تصمیماتی است که هر شرکت و کسب‌وکاری باید بگیرد.

سئو روز به روز ارزش بیشتری پیدا می‌کند و بهره‌مندی از مهارت‌های این روش برای کسب و کارها یک عامل متمایز برای بازرگانان و صاحبان مشاغل در حوزه کاری شان خواهد بود.

این روزها حدود ۶۸ درصد از تمام فعالیت‌های آنلاین با موتور جستجوگر آغاز می‌شود. موتورهای جستجو به طور مداوم در حال بهبود خدمات خود هستند که منجر به افزایش استفاده مردم و اثرگذاری روزافزون آن‌ها بر کسب و کارها شده است.

از آوریل ۲۰۲۲، گوگل بیش از ۹۰ درصد بازار موتورهای جستجو را در اختیار داشته است. از این رو بهینه‌سازی موتورهای جستجو (بویژه توجه به الگوریتم‌های گوگل که مدام در حال تغییر هستند) حائز اهمیت است و باعث می‌شود وب سایت شما، متمایز از رقبا بوده و در بالاتر از دیگران در این موتور جستجو نمایان شود.

همه این موارد بدین معناست که سرمایه‌گذاری در خدمات سئو و بهره‌مندی از یک تیم حرفه‌ای، می‌تواند مزایای بی‌شماری را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد و به شما کمک در آینده به طور مداوم رشد کنید و مزایای رقابتی خود را به نحو احسن به گوش مخاطبان برسانید. مخاطبانی که با افزایش تلفن‌های همراه به طور پیوسته در فضای آنلاین در حال گسترش هستند.

اهمیت طراحی سایت در چیست؟‌

مدت زمانی که کاربران برای پیمایش وب سایت شما صرف می‌کنند می‌تواند نشان دهد که آیا از ماندن خود در آنجا لذت می برند یا خیر. بازدید کوتاهتر اغلب نشان می‌دهد که عدم جذابیت سایت شما باعث می‌شود آن ها سایت شما را سریع‌تر ترک کنند. این می‌تواند سرعت پایین سایت، محتوای بی کیفیت، طراحی نامطلوب، اشتباهات فنی، عدم تطابق در انتظارات یا ترکیبی از این عوامل باشد. بازدید طولانی‌تر نشان‌دهنده این است که بازدیدکنندگان سایت را مفید می‌دانند و از تجربه ارائه شده کاربردی از سوی طراحان و گرافیست‌های سایت لذت می‌برند.
از این رو صاحبان کسب و کارها به کمک تیم های حرفه‌ای طراحی سایت به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای افزایش بازدید سایت هستند. هرچه کاربران زمان بیشتری را در یک سایت صرف کنند، شانس بیشتری برای مصرف محتوا، افزایش اعتماد به یک برند و در نهایت تبدیل شدن بازدید کننده به به سرنخ های فروش یا یک فروش بالقوه و حتی بالفعل وجود خواهد داشت.

طراحی سایت در اصفهان

در صورتی که تصمیم خود را برای شروع طراحی سایت و اجرای سئو گرفته‌اید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند است.
این شرکت با سابقه بسیار در زمینه طراحی سایت در اصفهان که بالغ بر ۱۰ سال می شود، در حوزه های مختلفی مانند طراحی سایت و سئو، طراحی اپلیکیشن، گرافیک، دیجیتال مارکتینگ و… تجربه‌های موفقی را در عرضه خدمات باکیفیت در زمینه سئو در اصفهان و تمام خدمات فوق به دست آورده است.

تاثیر طراحی سایت در اصفهان در رشد کسب و کارهای این شهر

کسب و کار در عصر دیجیتال الزمات خود را دارد. نیاز روز ایجاب می‌کند که کسب‌وکارها حضور آنلاین داشته باشند و این حضور را با کمک خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت‌های معتبر تقویت کنند.
وب سایت هر شرکتی در حقیقت ویترین با شکوه برای نمایش مزایای رقابتی برند، کیفیت ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و ایجاد یک شبکه ارتباطی گسترده از ذینفعان و مخاطبان است.
اولین و مهم‌ترین ترفند بازاریابی دیجیتال برای کمک به توسعه و رونق کسب و کارها در فضای آنلاین، طراحی سایت است. فرقی نمی‌کند شما در کجای این کشور مشغول کسب و کار هستید. طراحی سایت در اصفهان، سئو در تهران، گرافیک حرفه ای در مشهد و … اصول معیارهای این اکوسیستم جدید بازاریابی از الگوهای واحد و استاندارد بین‌المللی بهره می‌برند که عمدتا در اختیار شرکت های موفق و دانش‌بنیانی مانند مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند در اصفهان است.

به عبارت دیگر این روزها راهکارهای مفید و مدرنی برای هدایت افراد به وب سایت‌ها و ایجاد سرنخ های فروش وجود دارد که دو موضوع جدی طراحی سایت و سئو گل سرسبد این راهکارها است.

ابزارهای طراحی سایت برای رشد کسب و کار

ترافیک وب سایت برای افزایش نرخ تبدیل سایت و حفظ مشتریان وفادار بسیار مهم است و کسب‌وکارها از همین داده‌ها برای اطلاع‌رسانی و تصمیم‌های تجاری خود استفاده می‌کنند. با بهره مندی از این دانش تخصصی، کسب و کارها می‌توانند انتظار داشته باشند که در طول زمان شاهد افزایش ترافیک سایت خود و موفقیت تجاری خود باشند.
برای افزایش ترافیک سایت از مسیر یک سئوی حرفه‌ای روش‌ها و تکنیک‌هایی وجود دارد که به طور پیوسته در محافل علمی جهان به روز می‌شود و ترجمه و بومی سازی این روش‌ها توسط شرکت‌هایی چون آروند در ایران باعث می‌شود کشور ما از این قافله شتابان جهانی عقب نماند. البته روش های دیگری هم هستند که برای مثال می‌توان از تبلیغات در سایت‌های پربازدید، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ های فیزیکی ‌و محیطی هم نام برد که البته هیچ یک از این موارد نمی‌تواند به اندازه سئو بازدهی و ساخت یک سایت حرفه ای موثر باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

اگر کار سئو سایت را به شرکت‌های دیجیتال مارکتر همچون مجموعه آروند بسپارید، افزایش فروش سایت بیشتری را تجربه خواهید کرد. این مساله مخصوصا درباره سایت های فروشگاهی که این روزها بسیار زیاد شده‌اند، کاملا ضروری است. طراحی سایت فروشگاهی بیشتر از سایت های معمولی نیازمند یک برنامه جدی، یک نقشه راه و مجموعه ای از تکنیک ها و روش های اجرایی و عملیاتی است. شرکت های دانش بنیان مانند مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند با ذخیره انباشته ای از دانش و تجربه و به روز رسانی اطلاعات خود می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان بسیار موثر عمل کرده و بخش عمده ای از مسیر شما برای رسیدن به یک فروش مطلوب را ساده سازی کنند.

سفارشی سازی یک سایت و ایجاد مزیت رقابتی

برای داشتن یک کسب و کار آنلاین شاید لازم باشد به سفارشی سازی وب سایت خود اهمیت بیشتری بدهید. یعنی استفاده از قالب های آماده یا ساده سازی ابزار سایت، در کسب و کارهایی با ابعاد بزرگ جواب نخواهد داد. در این جاست که پای یک شرکت حرفه ای و تخصصی به میان می آید و اولین گام در نقشه راه کسب و کار شما مشاوره و شروع کار با چنین شرکتی است.

توسعه وب سفارشی، فرآیند ایجاد یک وب سایت به طور خاص برای نیازهای کسب و کاری خاص است. یعنی اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشید، پرداخت کنید یا هر نوع تجربه تعاملی را ارائه دهید، به توسعه وب سفارشی نیاز خواهید داشت.

این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام ایجاد زیرساخت های سایت خود با کمک شرکت مجری سایت به طور دقیق مبانی سئوی تکنیکال را اجرا کرده و در ادامه با سئوی محتوایی مسیر خود را با قدرت ادامه دهید. این ها همگی از جمله سرویس هایی است که مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های سئو در اصفهان عرضه می کند و کار شما را راحت تر کرده است.

مزایای وب سفارشی برای کسب و کار شما

• توانایی ایجاد یک تجربه کاربری منحصر به فرد
• کنترل بیشتر بر ظاهر سایت خود
• انعطاف‌پذیری و عملکرد بیشتر
• امنیت بهبود یافته

طراحی سایت آروند و چشم انداز آینده شما

وب سایتی با قابلیت‌های منحصر به فرد، مهمترین دغدغه‌ هر کسب و کاری است، که می خواهد گام اولیه را بسیار محکم بردارد و ضمن شروع فعالیت خود نیم نگاهی هم به آینده پیش رو داشته باشد، آینده‌ای که بدون شک مهارت‌های دیجیتال و ابزارها و دانش دیجیتال مارکتینگ در آن حرف اول را خواهد زد این به معنای لزوم تعامل با شرکتی است که مجموعه‌ای از سرویس های جهانی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ در اختیار شما قرار می‌دهد. مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند که طراحی سایت فروشگاهی فقط یکی از مهارت های عمده آن است می تواند طرف مورد اطمینان این تعامل باشد.

آینده چگونه خواهد بود؟‌

بررسی تغییر رفتارمصرف‌کنندگان از سال ۲۰۲۰ تاکنون نیز نشان می‌دهند که رفتار مصرف‌کننده در دوران جدید تا حد زیادی تغییر کرده؛ به طوری که اکنون بیش از ۴۰ درصد از مصرف کنندگان، از گفتگوی اینترنتی زنده استفاده می‌کنند و ترجیح می‌دهند که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. از این رو طراحی سایت حرفه‌ای و بهره مندی از خدمات یک آژانس معتبر دیجیتال مارکتینگ که به زوایای این تغییرات اشراف کامل دارد، می‌تواند یکی از رموز موفقیت شما باشد.
به هر حال باید دانست که در این دنیای شلوغ عنصر اصلی هر کسب و کاری «دیده شدن» است و دیده شدن در عصر دیجیتال از مجرای خدمات حرفه ای دیجیتال مارکتینگ میسر خواهد بود. از مسیر استراتژی‌های بازاریابی مبتنی سئو، نقشه راه طراحی و اجرای یک سایت خوب، به کار بستن یک نظام هدفمند و تکامل یافته سئو (SEO ) و هزار و یک فوت و فن کوزه گری که خوشبختانه در کشور ما و شهرهای بزرگ این مرزوبوم شرکت های تخصصی و تیم های حرفه ای توانسته اند این نظام هدفمند را ضمن بومی سازی کردن به شرکت ها و سازمان های داخلی به ارمغان بیاورند.

به طور خلاصه باید گفت که روش‌های مختلفی وجود دارد که کسب و کارهای گوناگون می‌توانند از SEO برای افزایش خدمات و رشد مشتری استفاده کنند:

• تولید محتوای مرتبط
• تسهیل مسیریابی
• تسهیل خواندن مطالب
• استفاده از ویدیوها و تصاویر
• به روز رسانی مطالب
• بهبود سرعت وب سایت
• بررسی امنیت اتصال سایت

صبوری و استمرار را فراموش نکنید!

ذکر این نکته در پایان لازم است که اتمام یک پروژه هدفمند و بنیادین سئو ممکن است زمان بسیاری طول بکشد. مشاوران شما هنگام شروع کار با ذکر تمام این جزئیات زیر و بم های یک برنامه جدی بازاریابی مبتنی بر سئو، تولید محتوا و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ را شرح خواهند داد. تیم شرکت آروند با همگرایی یک تیم با دانش، حرفه‌ای و خلاق، از سال ۱۳۹۷، با نام تجاری تجارت مهر الکترونیک آروند، گام در این مسیر گذاشته است و می‌تواند همان تیمی باشد که گام به گام مسیر رشد و تعالی کسب و کار شما در بستر یک برنامه حرفه ای دیجیتال مارکتینگ را با شما نشان دهد.

راه های ارتباطی با تیم دیجیتال مارکتینگ آروند، متخصص سئو در اصفهان

• برای گرفتن مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت خدمات و شروع یک تعامل اساسی در این زمینه‌ های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، سئو در اصفهان‌، طراحی سایت در اصفهان می‌توانید به یکی از روش‌های ذیل با آروند تماس بگیرید:
وبسایت آروند : arvandec.com
شماره تماس : ۰۳۱۳۲۲۴۷۸۵۷

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.