صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / پشت نیمکت‌ها ستاره‌ها نشسته‌اند
پشت نیمکت‌ها ستاره‌ها نشسته‌اند

کمپین مشترک دیجی‌کالا مهر با بنیاد کودک آغاز شد

پشت نیمکت‌ها ستاره‌ها نشسته‌اند

کسب و کار نیوز- یک روز باید این قاعده عوض شود. همه دانش‌آموزان باید بتوانند در شرایطی برابر درس بخوانند و شرایط اقتصادی یا محل تولد، نباید برای استعدادهای این سرزمین سرنوشت خاموشی رقم بزند.

به گزارش کسب و کار نیوز، کمپین «پشت نیمکت‌ها ستاره ها نشسته‌اند» بر اساس همین ایده آغاز شده است. این کمپین به صورت مشترک با موسسه «بنیاد کودک» و دیجی‌کالا مهر از تاریخ دوازده شهریور ماه اجرا شده و تا دوازده مهرماه ادامه خواهد داشت. در این مسیر، در ساز و کاری شفاف، کالاهای مورد نیاز برای تحصیل ۲۰۰۰ دانش‌آموز با استعداد کم برخوردار تامین می‌شود تا مهربانی در مهر آسان‌تر شود چرا که تحصیل حق همه کودکان و نوجوانان این سرزمین است.

مهربانی آنلاین ؛ همه می‌توانند ستاره شوند 

مهربانی کردن در مهر امسال، می‌تواند تجربه شیرینی برای خیلی از ما بسازد. خرید لوازم‌ تحریر مورد نیاز دانش‌آموزانی که با پتانسیل و استعداد بالا، دور از امکانات به دنیا می‌آیند تحصیل را برای هر کدام از آن‌ها  آسان‌تر می‌کند. اما پیدا کردن چنین دانش‌آموزانی خود فرآیند پیچیده‌ای دارد که با همکاری بنیاد کودک و دیجی‌کالا مهر، مقدور شده است. برای مهرورزی در مهر و کمک به تحصیل دانش‌آموزان مناطق محروم کافی است وارد

https://www.digikala.com/landing/stars/?utm_source=news&utm_medium=referral&utm_campaign=back_to_school&utm_term=Stationery&utm_content=0613

شوید تا لیست کالاهای مورد نیاز بنیاد کودک را ببینید. با انتخاب هر کدام از این کالاها یک قدم به مهربانی نزدیک‌تر می‌شوید، از گونیا گرفته تا خودکار. از پاک کن گرفته تا کوله پشتی. کالاهایی که شما از این طریق خریداری کرده‌اید با یاری دیجی‌کالا مهر به دست دانش‌آموزان سراسر ایران می‌رسد.

دیجی‌کالا مهر یکی از سرویس‌های دیجی‌کالاست که به عنوان واسطه ارائه کمک‌های مختلف نیکوکاران از سراسر کشور به موسسات خیریه و مردم‌نهاد فعالیت می‌کند. همه ۷۶ موسسه خیریه حاضر در این پلتفرم می‌توانند فهرستی از محصولات مورد نیازشان را در صفحه اختصاصی خود درج کنند. کاربران نیز می‌توانند به میزان دلخواه از کالاهای اعلام شده خرید کنند. پس از تکمیل فرآیند خرید، این محصولات از طریق دیجی‌کالا به دست خیریه مورد نظر می‌رسد. گفتنی است تا امروز بیش از ۲ میلیارد تومان از مسیر دیجی‌کالا مهر به خیریه‌های معتبر سراسر کشور کمک مالی شده است. لازم به یادآوری است که کل سود کالاهای اهدا شده از سرویس دیجی‌کالا مهر در صندوق مهر دیجی‌کالا جمع‌‌آوری می‌شود و در هر نیم سال دوباره صرف امور نیکوکاری خواهد شد.

بنیاد کودک هم، یک مؤسسه خیریه مردم‌نهاد، غیردولتی، غیرسیاسی، غیرانتفاعی، فرامذهبی و فرامرزی است که رویکردی کاملاً انسان‌دوستانه دارد. هدف این مؤسسه تحقق این آرمان است که «هیچ دانش‌آموز با استعدادی به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز نماند.» خط مشی موسسه خیریه بنیاد کودک، همواره بر اهمیت به تحصیل و آموزش استوار بوده. این موسسه تلاش می‌کند تا با حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان، از «نیازمند پروری»، پرهیز و آن‌ها را در ساختن آینده‌ای با چشم‌اندازهای روشن یاری کند.

ستاره‌های با استعدادی که بورسیه بنیاد کودک هستند بعد از خانه‌نشینی‌های اجباری کرونا در حال بازگشت به مدرسه‌اند. هزار نفر از دانش‌آموزانی که در دوره‌های اول تا ششم و هزار نفر از دانش‌آموزانی که در دوره هفتم تا دوازدهم به تحصیل مشغولند، با کوله‌باری پر از شوق و بدون دغدغه لوازم تحریر، در کمپین مشترک دیجی‌کالا مهر و بنیاد کودک سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند. از

https://www.digikala.com/landing/stars/?utm_source=news&utm_medium=referral&utm_campaign=back_to_school&utm_term=Stationery&utm_content=0613

حس شیرین نیکوکاری را تجربه کنید.

 

همچنین مطالعه کنید:

رگولاتور ارتباطات: اهتمام ایرانسل به کاربرد هوش مصنوعی چشم‌گیر است

به گزارش کسب و کار نیوز ، فتاحی با حضور در غرفه ایرانسل، در سومین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.