صفحه اصلی / اسلایدر / وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد/واگذاری ۵۰۰ هزار واحد مسکونی به دهک‌های پایین تا سال آینده
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد/واگذاری ۵۰۰ هزار واحد مسکونی به دهک‌های پایین تا سال آینده

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد/واگذاری ۵۰۰ هزار واحد مسکونی به دهک‌های پایین تا سال آینده

کسب و کار نیوز- وزیر راه وشهرسازی گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای دهک‌های پایین جامعه در دست اجراست و حداکثر تا سال آینده به آن‌ها واگذار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شبکه یک سیما با اشاره به جلسه معاونان مسکن وزارت راه و شهرسازی با معاون اول رئیس جمهور، درباره گام‌های برداشته شده در وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار گفت: نحوه تأمین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه مثل اعضای بهزیستی، کمیته امداد و … مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سهم وام آن‌ها از محل صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای این افراد در دست اجراست و حداکثر ظرف یک سال آینده به مردم واگذار می‌شود.

قاسمی اظهار کرد: در این جلسه پیشنهاداتی برای کمک دولت به پرداخت وام دهک‌های اول تا سوم ارائه خواهد شد.

وی افزود: همچنین به منظور تأمین مسکن کارکنان دولت، وزارت راه و شهرسازی با همه وزارتخانه‌ها توافقنامه‌ای امضا کرد تا با زمین خود وزارتخانه‌ها یا با تأمین زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی برای همه کارکنان خود به احداث مسکن اقدام کنند.

این عضو کابینه سیزدهم خاطر نشان کرد: طبق تاکید معاون اول رئیس جمهور، وزارتخانه‌ها موظف شده‌اند برنامه ساخت واحدهای مسکونی برای کارمندان خود را تا روزهای آینده ارائه دهند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، ساخت مسکن برای کارمندان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

قاسمی با بیان اینکه شرایط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن متفاوت شده، افزود: در شرایط جدید، همه افراد از جمله کارکنان و کسانی که پیش از این حدود ۲۰ سال پیش وام دریافت کرده بودند یا مسکن دارند هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.