پایگاه خبری توسعه برند، پنل «نقش برندسازی در بستهبندی» در چهارمین نمایشگاه بینالمللی چاپ، بستهبندی و فرآوری خط تولید (IPAP & PACPROCESS) با همکاری رسانههای دنیای برند و توسعه برند برپا میشود.
این پنل روز چهارشنبه ۹شهریورماه ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ در نمایشگاه بینالمللی چاپ و بستهبندی واقع در شهر آفتاب تهران با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه برندینگ برگزار میشود.
اعضای پنل:
مدیر پنل: محسن غلامپور (صاحب امتیاز رسانههای دنیای برند و توسعه برند)؛
علی جناب (کارشناس چاپ و طراح بستهبندی)؛
حمید توکلی (مدیر پروژههای انتخاب نام)؛
راوین خسروی (مشاور و استراتژیست برند)؛
محمد هاشمی (همبنیانگذار و مدیر بخش هویتپردازی).
موضوعات موردبحث در این پنل:
۱. شاخصهای مؤثر در هویت برند؛
۲. ارتباط بستهبندی با مخاطب؛
۳. تأثیر بستهبندی در توسعه برند؛
۴. تأثیر انتخاب نام در فرایند بستهبندی و چاپ؛
۵. برندسازی و انتقال هویت از طریق طراحی و بستهبندی.
منتظر حضور گرمتان هستیم.