صفحه اصلی / اصناف / برندها / برگزاری پنل «نقش برندسازی در بسته‌بندی»
برگزاری پنل «نقش برندسازی در بسته‌بندی»

برگزاری پنل «نقش برندسازی در بسته‌بندی»

پایگاه خبری توسعه برند، پنل «نقش برندسازی در بسته‌بندی» در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری خط تولید (IPAP & PACPROCESS) با همکاری رسانه‌های دنیای برند و توسعه برند برپا می‌شود.

این پنل روز چهارشنبه ۹شهریورماه ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی واقع در شهر آفتاب تهران با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه برندینگ برگزار می‌شود.

اعضای پنل:

مدیر پنل: محسن غلام‌پور (صاحب امتیاز رسانه‌های دنیای برند و توسعه برند)؛

علی جناب (کارشناس چاپ و طراح بسته‌بندی)؛

حمید توکلی (مدیر پروژه‌های انتخاب نام)؛

راوین خسروی (مشاور و استراتژیست برند)؛

محمد هاشمی (هم‌بنیانگذار و مدیر بخش هویت‌پردازی).

موضوعات موردبحث در این پنل:

۱. شاخص‌های مؤثر در هویت برند؛

۲. ارتباط بسته‌بندی با مخاطب؛

۳. تأثیر بسته‌بندی در توسعه برند؛

۴. تأثیر انتخاب نام در فرایند بسته‌بندی و چاپ؛

۵. برندسازی و انتقال هویت از طریق طراحی و بسته‌بندی.

branding on packaging2 slide1 - برگزاری پنل «نقش برندسازی در بسته‌بندی»

منتظر حضور گرمتان هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

معرفی و آشنایی با دوره MBA گرایش بازرگانی؛ دوره MBA بازرگانی

بازرگانی نیز یکی از گرایشهای مهم MBA است و سالانه افراد زیادی در آن مشغول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.