صفحه اصلی / اقتصادی / انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بازوی مشورتی وزارت صمت شد
انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بازوی مشورتی وزارت صمت شد

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بازوی مشورتی وزارت صمت شد

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در اولین نشست هیات مدیره جدید خود با معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت بازوی مشورتی این وزارتخانه در صنعت لوازم خانگی کشور شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آهام ایران، پس از برگزاری انتخابات پرشور هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران نخستین نشست اعضای هیات مدیره جدید انجمن با دکتر محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در وزارت صمت برگزار شد.

در این نشست علاوه بر طرح مشکلات صنعت لوازم خانگی، انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به عنوان عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با سابقه ۴۰ ساله به عنوان بازوی مشورتی دولت در این صنعت تعیین شد.

با توجه به اینکه کمیسیون‌های تخصصی انجمن، همواره محل تبادل افکار و بحث و بررسی در خصوص مشکلات مبتلا به تولیدکنندگان لوازم خانگی و قطعات وابسته به ویژه معضلات کلیدی صنعت نظیر قاچاق و قیمت گذاری دستوری بوده است، دکتر برادران با رویکرد احصا موانع تولید و توسعه و ارائه راهکارهای رفع آنها خواستار ارائه راهکارهای عملی جهت تسریع در رفع موانع و مشکلات و نیز انعکاس صورتجلسات کمیسیون‌های تخصصی به وزارت صمت شد.

از این رو، مقرر شد، این انجمن ملّی به عنوان محور هم‌گرایی و هم‌افزایی محصول‌سازان و قطعه سازان لوازم خانگی با معاونت صنایع عمومی وزارت صمت برای تقویت کمیسیون های اصلی خود تلاش کرده و گزارش عملکرد آنها را در جلسات ماهانه به معاون صنایع عمومی وزارت صمت ارائه کند.

همچنین ایشان موارد اصلی کنونی صنعت لوازم خانگی را «کیفیت تولید، ارتقا خدمات پس از فروش و ارزیابی و انعکاس عملکرد رضایت مشتری توسط واحدهای تولیدی» دانست و رقابت با کالاهای خارجی را در گرو رعایت الزامات فوق ارزیابی کرد.

از این‌رو مقرر شد، مهندس عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات ماهانه انجمن متبوع خود با معاونت صنایع عمومی وزارت صمت را صورت دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.