صفحه اصلی / اصناف / برندها / تجلیل از شرکت‌ عالیفرد در اجلاس رضایتمندی مشتری
تجلیل از شرکت‌ عالیفرد در اجلاس رضایتمندی مشتری

تجلیل از شرکت‌ عالیفرد در اجلاس رضایتمندی مشتری

شرکت عالیفرد تندیس و لوح تقدیر رضایتمندی مشتری با رویکرد مدیریت مشتری مداری را در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که هرساله با حضور صاحبان صنایع و کارآفرینان برگزار می‌شود، دریافت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که مقامات کشور و صاحبان صنایع در آن حضور داشتند، با حمایت وزارت صمت، اتاق بازرگانی، سازمان‌های بین‌المللی برند ایران و خانه صنعت‌کاران ایران در روز ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.


شرکت عالیفرد (سن ایچ) با قدمت ۴۵ سال حضور در صنعت نوشیدنی، همواره به رضایت مشتری و مشتری مداری، وفادار بوده و واحد صدای مشتری این شرکت همواره پاسخ‌گوی پیشنهادات و انتقادات مشتریان است. مسئولیت اجتماعی به‌عنوان یکی از اصول بنیادین این شرکت همچنان در بالاترین سطح موردتوجه دست‌اندرکاران قرار دارد. سن ایچ در رسانه‌های اجتماعی تعامل خود را با مخاطبان در سطح بالایی حفظ کرده است؛ رهبر بازار نوشیدنی است و با بهره‌گیری از آخرین فناوری روز منطبق با استانداردهای بین‌المللی، به کیفیت و مرغوبیت محصول توجه ویژه دارد.


مهم‌ترین محورهای ارزیابی صاحبان صنایع در این اجلاس عبارت است از: اندازه‌گیری و تحلیل سطح رضایتمندی مشتریان، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان، تأکید بر بهبود استانداردسازی و خدمات باکیفیت در شرایط کرونا، رعایت حقوق مصرف‌کننده در شرایط بحرانی، استفاده از فناوری‌های به‌روز ارتباط‌جمعی در جهت جذب و حفظ مشتری در دوران کرونا، مسئولیت اجتماعی شرکتی و رضایتمندی مشتریان، توانمندی واحد صدای مشتری در مجموعه؛ که شرکت عالیفرد توانسته است از امتیاز ارزنده‌ای در این زمینه برخوردار شود.

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سال‌های اخیر باهدف حفظ سهم بازار و جایگاه برند صاحبان صنایع، آشنایی و بهره‌برداری از تجارب موفق شرکت‌های برتر در جهان، استفاده از ظرفیت علمی استادان و نخبگان کسب‌وکار برگزار شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.