چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / برندها / ۹ ترکیب رنگ که بهترین استایل برای شما را می سازند
۹ ترکیب رنگ که بهترین استایل برای شما را می سازند

۹ ترکیب رنگ که بهترین استایل برای شما را می سازند

در اینجا، ما شما را با انواع ظاهرهای دارای هارمونی رنگی آشنا می‌کنیم که استایل شما را هیجان انگیز و تقویت می‌کند. از لباس‌های سبز و زرد پررنگ گرفته تا مجموعه‌های صورتی و خاکستری شیک، این ایده‌های جدید به شما یاد می‌دهند که چگونه بدون تضاد رنگ‌های دیگران لباس مورد علاقه خود را بپوشید. برای در آغوش گرفتن رنگین کمان آماده‌اید؟ در اینجا ترکیب رنگ لباس‌هایی که باید امسال امتحان کنید، آورده شده است.

 

در اینجا، ما شما را با انواع ظاهرهای دارای هارمونی رنگی آشنا می‌کنیم که استایل شما را هیجان انگیز و تقویت می‌کند. از لباس‌های سبز و زرد پررنگ گرفته تا مجموعه‌های صورتی و خاکستری شیک، این ایده‌های جدید به شما یاد می‌دهند که چگونه بدون تضاد رنگ‌های دیگران لباس مورد علاقه خود را بپوشید. برای در آغوش گرفتن رنگین کمان آماده‌اید؟ در اینجا ترکیب رنگ لباس‌هایی که باید امسال امتحان کنید، آورده شده است.

سبز و زرد

هیچ چیز واضح تر از بوی چمن تازه بریده شده در یک روز گرم تابستانی نیست و این ترکیب رنگ دقیقاً همین است. تازه و تمیز، سبز و زرد روی اکثر چهره‌ها عالی به نظر می‌رسد. اگر تناژ پوستی گرم دارید، روی خردلی، خاکی و سبز تیره تمرکز کنید. اگر پوستی روشن‌تر دارید، با اضافه کردن رنگ‌های زرد روشن و سبزهای کمانی، یک استایل جدید بسازید. از طلا استفاده کنید. طلا چهره شما را زیباتر می‌کند و ارزش آن کاسته نمی‌شود. در حقیقت طلا یک اکسسوری ارزشمند است که روزانه و لحظه‌ای با تغییر و افزایش قیمت روبرو است. خرید شمش، سکه و طلا هم به عنوان سرمایه گذاری و هم به عنوان اکسسوری یک کار منطقی است. به عنوان ادامه بحث این ترکیب رنگ باید بگوییم برای تقویت این ترکیب رنگ، یک کت زرد را با دامن خاکستری ساده یا یک شلوار جین همراه کنید. سپس، یک پیراهن سفید و اکسسوری سبز را برای یک ظاهر جدید و روزمره روشن اضافه کنید.

آبی کمرنگ و صورتی

برای بهار این ترکیب فوق‌‌العاده است. صورتی‌های ملایم و آبی ممکن است ظریف به نظر برسند، اما وقتی به شیوه‌ای درست استفاده شوند، می‌توانند به اندازه یک رنگ روشن چشم‌نواز باشند. این ترکیب رنگ شما را به یاد بوی ملایم یاس و نسیم گرم بهاری می‌اندازد. یک ژاکت کشمیری آبی ملایم را با یک ژاکت صورتی امتحان کنید تا ظاهری روزانه داشته باشید که بقایای زمستان را از بین ببرد. اکسسوری‌های مناسب مانند ساعت و سرویس طلا ظریف و زیبا داشته باشید. طلای ایتالیایی زیبا است. از مدل بدون نگین استفاده کنید تا ارزش طلای شما حفظ شود. طلا استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. اگر به یک مهمانی دعوت شدید کت صورتی خود را با شلوار هم رنگ خود بچوشید تا هرچه بیشتر زیبا شوید و از یک تاپ بافت به جای ژاکت استفاده کنید تا جواهراتتان دیده شوند.

قرمز و آبی

ترکیب رنگ قرمز و آبی یکی از موارد مورد علاقه همه در تمام دوران‌ها است. این ترکیب را در نظر بگیرید. می‌توانید یک شلوار جین را با یک ژاکت قرمز و کفش پاشنه‌‌دار آبی کمرنگ امتحان کنید. یک استایل رسمی، زیبا و حتی مناسب مهمانی خواهید داشت.

راه راه

چه کسی می‌تواند از یک پیراهن راه راه کلاسیک بگذرد؟‌ وقتی با یک شلوار جین و یک کت مشکی پوشیده می‌شود، این ترکیب ظاهری اصیل و الهام گرفته از شانل فرانسوی است. از طرف دیگر، می‌توانید

آبی پر رنگ( درباری) و فیروزه ای

آبی سیر را با فیروزه‌ای ترکیب کنید و رنگی قدرتمند و درخشان بسازید. حتما لازم نیست آن را با رنگ های خنثی مانند سفید یا کرم استفاده کنید اما سفید به عنوان پیراهن به این ترکیب قدرت می‌دهد، و این یکی از آن ترکیب‌هایی است که می‌تواند با اکسسوری‌های نقره‌ای و طلایی عالی به نظر برسد و یک استایل همه کاره را ایجاد کند. تخیل شما فقط شما را محدود می‌کند، سعی کنید از آن برای ساخت یک اشتایل رویایی استفاده کنید. یک لباس آبی سلطنتی، همراه با یک کفش فیروزه‌ای تخت، شما را بدون در نظر گرفتن موقعیت، عالی به نظر می‌رساند.

نارنجی و آبی

رنگ نارنجی و آبی بهترین طرح رنگ برای استفاده در تکنیک مسدود کردن رنگ است. شلوار آبی را انتخاب کنید و یک تاپ نارنجی به آن اضافه کنید یا قطعه ای را انتخاب کنید که ترکیبی عالی از هر دو رنگ باشد. برای چیزی کمی متفاوت، مخلوط نارنجی سوخته را با آبی تیره‌تر امتحان کنید. هر راهی را که برای پوشیدن این سایه‌ها انتخاب می‌کنید، حتما کفش مناسبی را اضافه کنید. یک کفش پاشنه دار تأکید درستی به لباس شما می‌دهد و تمام روشنایی را در یک طلوع خورشید دوست‌داشتنی به هم گره می‌زند.

نارنجی و مشکی

این ترکیب رنگی درخشان را به خوبی استفاده کنید و تا رنگ‌های قوی گفته شده هدر نروند. هیچ چیز به اندازه یک رنگ روشن و جسورانه مانند نارنجی یک پیراهن مشکی را بالا نمی برد و مطمئناً نارنجی این کار را انجام می‌دهد. می‌توانید پیراهن مشکی و تابستانی خود را با کفش و کیف نارنجی همراه کنید و از یک ساعت برای این استایل استفاده کنید.

صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری ظاهری عالی است که می‌توانید در تمام طول سال با برخی از لباس‌هاس همه کاره از آن استفاده کنید. برای استفاده از این ترکیب رنگ لباس هیچ محدودیتی وجود ندارد. یک شلوار خاکستری تیره با تاپ صورتی ملایم می‌تواند به اندازه کافی مکمل به نظر برسد. تم رنگی را تا لوازم جانبی خود گسترش دهید و فراموش نکنید که مورد ضروری این فصل کلاه لبه پهن تابستانی را به آن اضافه کنید.

بنفش و مرجانی

مرجانی برای همه رنگ‌های پوست جذاب است، و رنگ‌های غنی بنفش، کنتراست مناسبی به آن می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که خیلی چشمگیر است. یک تاپ مرجانی را با کیف یا کفش بنفش روشن امتحان کنید و با اکسسوری‌های طلایی کمی آن را استفاد کنید. طلا نباید در این استایل چشمگیر باشد و بهتر است تا از آن محدود استفاده کنید.

محدود کردن رنگ یک راه آسان برای افزایش سرزندگی و انتقال کمد لباس زمستانی به ماه‌های گرمتر است. فقط چند رنگ ثابت به لباس خود اضافه کنید و تحول را تماشا کنید. اما به یاد داشته باشید، استایل خود را ساده نگه دارید و از ترکیب رنگ‌های جدید نترسید.

نویسنده: سارااقبالی

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.