صفحه اصلی / اسلایدر / ارزش معاملات خرد بورس به هزار میلیارد هم نرسید
ارزش معاملات خرد  بورس به هزار میلیارد هم نرسید

ارزش معاملات خرد بورس به هزار میلیارد هم نرسید





معاملات امروز هم مانند دیروز چنگی به دل نمی زند و هر چند شاخص کل در نیمه اول بازار مثبت بوده اما اولاً ارزش معاملات حتی به هزار میلیارد تومان هم نرسیده است و شاهد افزایش عرضه در کلیت بازار هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، معاملات امروز هم مانند دیروز چنگی به دل نمی زند و هر چند شاخص کل در نیمه اول بازار مثبت بوده اما اولاً ارزش معاملات حتی به هزار میلیارد تومان هم نرسیده است و شاهد افزایش عرضه در کلیت بازار هستیم.
شاخص کل در نیمه اول معاملات امروز با افزایش حدود دو هزار واحدی همراه شد و تا میانه ارتفاع یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحدی بالا آمد؛ فارس با ۷۷۰، ومعادن با ۳۷۸ و شستا با ۱۷۱ واحد بیش ترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته است.

شاخص هم وزن هم با افزایش حدود ۲۸۵ واحدی همراه شد اما در نیم ساعت گذشته شاهد کاهش شاخص هم وزن هستیم که حاکی از افزایش فشار فروش در کلیت بازار است.

شاخص هم وزن هم با افزایش ۳۷ واحدی همراه شد که زاگرس با ۲۱ و شراز با ۱۳ واحد بیش‌ترین تاثیر مثبت را داشتند.

ارزش معاملات خرد بحرانی است

ارزش معاملات خرد در نیمه اول معاملات حتی به هزار میلیارد تومان هم نرسیده و در این ساعت حدود ۸۱۵ میلیارد تومان بوده است؛ موضوع که به وضوح نشان از عمق رکود حاکم بر بازار است.

خروج پول حقیقی ادامه دارد

خروج پول حقیقی موضوع جدیدی نیست و عملاً از خرداد ماه در تمام روزها شاهد خروج حقیقی ها از بازار هستیم. در نیمه اول معاملات امروز حدود ۱۴۵ میلیارد تومان پول توسط حقیقی ها از بازار خارج شده است.

شبندر با بیش از ۱۷ میلیارد تومان بیش ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرده است؛ شپنا با بیش از ۷ میلیارد تومان و خگستر نیز با حدود ۷ میلیارد تومان در رتبه های بعدی خروج پول حقیقی قرار دارند.

در نقطه مقابل فتوسا با حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیش ترین ورود پول حقیقی را تجربه کرد. فزر با حدود ۵ میلیار تومان و آسیاتک با حدود ۴میلیارد تومان در رتبه های بعدی ورود پول حقیقی قرار دارند./ اقتصاد آنلاین

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.