صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / رانندگان اسنپ در یزد از پرداخت کمیسیون معاف شدند
رانندگان اسنپ در یزد از پرداخت کمیسیون معاف شدند

همراهی اسنپ با سیل‌زدگان استان یزد

رانندگان اسنپ در یزد از پرداخت کمیسیون معاف شدند

این روزها شاهد وقوع سیل در بسیاری از استان‌های کشور هستیم. از آنجایی که در حال حاضر استان یزد در وضعیت بحرانی قرار گرفته و با سیل و آبگرفتگی شدید معابر روبه‌رو شده است، اسنپ در نظر دارد تمامی سفرهای سرویس خودروی خود را در استان یزد از پرداخت کمیسیون معاف کند تا با کمک این طرح رانندگان بیشتری تشویق به خدمت‌رسانی شوند. این معافیت از امروز ساعت ۱۷ (شنبه) تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ مرداد اجرا می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، این روزها شاهد وقوع سیل در بسیاری از استان‌های کشور هستیم. از آنجایی که در حال حاضر استان یزد در وضعیت بحرانی قرار گرفته و با سیل و آبگرفتگی شدید معابر روبه‌رو شده است، اسنپ در نظر دارد تمامی سفرهای سرویس خودروی خود را در استان یزد از پرداخت کمیسیون معاف کند تا با کمک این طرح رانندگان بیشتری تشویق به خدمت‌رسانی شوند. این معافیت از امروز ساعت ۱۷ (شنبه) تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ مرداد اجرا می‌شود.
روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیدگان سیل و آرزوی سلامتی برای هموطنان در سراسر کشور، اعلام می‌کند: «با بررسی وضعیت سفرها در استان‌های مختلف و مشورت با تیم عملیات اسنپ به این نتیجه رسیدیم که انجام این طرح می‌تواند به تسهیل رفت‌وآمد در استان یزد کمک کند. با اینکه این اقدام گام کوچکی در جهت حمایت از مردم آسیب‌دیده کشورمان است، اما امیدواریم بتوانیم در ساماندهی وضعیت حمل‌ونقل یزد موثر باشیم. همچنین در صورت ادامه بحران‌ سیل در کشور این طرح در سایر شهرهای محل فعالیت اسنپ قابل تمدید خواهد بود.»
در پایان توصیه می‌شود، تا حد ممکن از تردد غیرضروری پرهیز کنیم و هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی بگیریم.

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.