صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تابستانی شاد برای همه کودکان
تابستانی شاد برای همه کودکان

طرح مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا مهر و مؤسسه بچه‌های آسمان

تابستانی شاد برای همه کودکان

کسب و کار نیوز- کمپین مشترک دیجی‌کالا مهر و مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان با هدف تامین نیازهای کودکان معلول جسمی و ذهنی تحت پوشش این مؤسسه در روزهای گرم تابستان 1401 برگزار می‌شود. در این کمپین افراد نیکوکار می‌توانند بر اساس فهرستی از محصولات مورد نیاز مؤسسه از طریق پلتفرم دیجی‌کالا مهر در خرید و تأمین مایحتاج کودکان مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان سهیم باشند.

دیجی‌کالا مهر یکی از زیرمجموعه‌های دیجی‌کالاست که به عنوان واسطه ارائه کمک‌های مختلف نیکوکاران از سراسر کشور به موسسات خیریه و مردم‌نهاد فعالیت می‌کند. همه ۷۶ موسسه خیریه حاضر در این پلتفرم می‌توانند فهرستی از محصولات مورد نیازشان را در صفحه اختصاصی خود درج کنند. کاربران نیز می‌توانند به میزان دلخواه از کالاهای اعلام شده خرید کنند. پس از تکمیل فرآیند خرید، این محصولات از طریق دیجی‌کالا به دست خیریه مورد نظر می‌رسد. همچنین سود دیجی‌کالا از فروش محصولات در این پلتفرم نیز به صورت دوره‌ای به حساب موسسه خیریه مربوطه واریز می‌شود.

تابستانی شاد برای همه کودکان

اکنون دیجی‌کالامهر در راستای معرفی هر چه بیشتر این پلتفرم و حمایت از مؤسسات نیکوکاری، کمپینی را با مؤسسه بچه‌های آسمان برای تامین نیازهای مختلف کودکان و سالمندان حاضر در مراکز آغاز کرده است. از اینجا طرح مشترک دیجی‌کالا مهر و مؤسسه بچه‌های آسمان را ببینید.

بچه های آسمان در واقع نام آسایشگاه خیریه نگهداری از کودکان معلول جسمی و ذهنی و بیماران سالمند است که با نام «بچه‌های آسمان کامران» از سال ۱۳۷۸ در قالب یک سازمان غیردولتی و غیر انتفاعی شروع به کار کرد. این خیریه سه آسایشگاه دارد که در مجموع میزبان ۴۰۰ کودک معلول و بی‌سرپرست است که ۶۰ درصد آنها بی‌سرپرست یا بد سرپرست هستند. یکی از آسایشگاه‌ها نیز به سالمندان اختصاص دارد.

چگونه در طرح همراهی با کودکان مؤسسه بچه‌های آسمان مشارکت کنیم؟

ساز و کار انجام کار نیک در این پویش مانند فرایند متداول اهدای کالا در بستر دیجی‌کالا مهر صورت می‌گیرد. نیکوکاران می‌توانند در بازه زمانی این طرح، از طریق صفحه اختصاصی مؤسسه بچه‌های آسمان در دیجی‌کالا مهر کالاهای مورد نیاز مؤسسه را ببینید و نسبت به خرید و اهدای آن اقدام کنند. تهویه و خنک کننده، امکانات رفاهی و سایر اقلام ضروری نیازمندی‌های اصلی این مؤسسه هستند.

همچنین راه دیگری برای مشارکت در همراهی با کودکان مؤسسه بچه‌های آسمان وجود دارد؛ اتصال مستقیم به درگاه دیجی‌پی برای حمایت نقدی به هر مقداری که افراد نیکوکار تمایل دارند.

گفتنی‌ست از مهر ماه ۱۴۰۰ که دیجی‌کالا مهر کار خود را آغاز کرد بیش از هفت هزار نیکوکار حدود ۱/۹ میلیارد تومان محصولات مورد نیاز موسسات خیریه را خریداری کرده‌اند که در نهایت به دست این موسسات رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیفون ریفربیش شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، با این وجود بعضی فروشندگان سودجو ریفربیشد بودن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.