صفحه اصلی / اصناف / برندها / عوامل موثر بر هزینه سئو سایت کدامند؟
عوامل موثر بر هزینه سئو سایت کدامند؟

عوامل موثر بر هزینه سئو سایت کدامند؟

همان‌طور که می‌دانید هر سایتی که راه‌اندازی می‌شود برای آن که کاربران و مشتریان بیشتری بتوانند آن را ببینند و بشناسند نیاز به سئو دارد تا بتواند ترافیک ورودی ایجاد نماید. قیمت سئو که برای وب سایت انجام می‌شود نیز بستگی به کارهایی دارد که متخصص سئو روی سایت شما انجام می‌دهد. اما از آن جا که سئو امری بسیار ضروری برای هر نوع وب سایتی به شمار می‌آید، لازم است شما با چگونگی انجام آن تا حد زیادی آشنا باشید تا وقتی که کار خود را به یک متخصص از شرکت ارائه دهده خدمات سئو می‌سپارید بدانید که از آن‌ها چه می‌خواهید و چه کارهایی و با چه هزینه ای برای سئو کردن سایت شما لازم است انجام شود.

 

همان‌طور که می‌دانید هر سایتی که راه‌اندازی می‌شود برای آن که کاربران و مشتریان بیشتری بتوانند آن را ببینند و بشناسند نیاز به سئو دارد تا بتواند ترافیک ورودی ایجاد نماید. قیمت سئو که برای وب سایت انجام می‌شود نیز بستگی به کارهایی دارد که متخصص سئو روی سایت شما انجام می‌دهد. اما از آن جا که سئو امری بسیار ضروری برای هر نوع وب سایتی به شمار می‌آید، لازم است شما با چگونگی انجام آن تا حد زیادی آشنا باشید تا وقتی که کار خود را به یک متخصص از شرکت ارائه دهده خدمات سئو می‌سپارید بدانید که از آن‌ها چه می‌خواهید و چه کارهایی و با چه هزینه ای برای سئو کردن سایت شما لازم است انجام شود

سئو چیست؟

پیش از اینکه به قیمت سئو سایت بپردازیم بهتر است به این نکته اشاره کنیم که سئو چیست و چه کارهایی باید در خصوص سئو سایت انجام شود. به نقل از سایت وب وان :

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) عمل ایجاد، بهینه سازی و مهندسی محتوای سایت است. در فرآیند سئو ما به موتورهای جست و جو کمک میکنیم درک بهتری از محتوای سایت داشته باشند تا بتوانند منطبق ترین پاسخ را برای جست و جو گران ارائه دهند
سئو سایت شامل چند دسته از خدمات می شود؟

هنگامی که موضوع قیمت سئو مطرح می‎شود متخصصان این حوزه به کارهایی که روی سایت شما انجام می‌دهند اشاره کرده و قیمت را بر اساس کارهایی که انجام می‌دهند محاسبه می‌کنند. به عنوان مثال اگر شما صفر تا صد کار را به شرکت ارائه دهده خدمات سئو بسپارید آن ها در ابتدا سایت شما را آنالیز کرده و به شما می‌گویند که سایت شما برای بهتر دیده شدن و قرار گرفتن در اولین لینک‌های موتورهای جستجو به چه کارهایی نیازمند است. به عنوان مثال شاید شما بخواهید سایت خود را روی یکی از کلمات کلیدی خاص سئو کنید، سختی کلمات کلیدی یکی از مواردی است که در قیمت سئو تاثیرگذار خواهد بود. همچنین در نظر گرفتن هزینه لینک سازی نیز بر قیمت سئو خواهد افزود.

اما به طورکل خدمات سئو به دو دسته سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می‌شود که اگر هر دوی این موارد در کنار هم انجام شود تا حد بسیار زیادی کمک خواهد کرد تا شرایط فعلی سایت شما به شرایط خیلی بهتر دست یابد.

سئو داخلی

سئو داخلی به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که برای بخش داخلی سایت انجام می‌شود و ارتباطی با کارهای بیرونی یعنی استانداردسازی سایت از نظر خارجی ندارد، از جمله این امور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

لازم است تا متخصص سئو در انتخاب عنوان صفحه یا Page Title حتما از کلمات کلیدی استفاده نماید.
در تگ توضیحات یا Meta Description باید کلمات کلیدی به کار رود.
باید برای سایت یو آر ال URL صحیح انتخاب شود به طوری که کلمه کلیدی در آدرس به کار رفته باشد.
استفاده از محتوای مفید و مرتبط اعم از محتوای متنی، تصویری و یا ویدئویی می‌تواند یکی از مهم‌ترین کارها در خصوص سئو سایت به شمار آید که این امر نیز می‌تواند به کمک متخصص سئو و یا تیم‌های تولید محتوا انجام شود که البته تهیه محتوا خود پروسه جداگانه‌ای دارد که می‌تواند در قیمت سئو موثر باشد.
لینک کردن مطالب داخلی سایت به یکدیگر نیز یکی دیگر از خدمات سئو به شمار می‌آید که توسط متخصص این حوزه انجام می‌شود و در سئو سایت تاثیرگذار خواهد بود.

سئو خارجی

بخش دیگری از قیمت سئو به کارهایی بستگی دارد که یک متخصص سئو جهت بهینه سازی سایت از نظر خارجی انجام می‌دهد تا وضعیت بیرونی سایت را استانداردسازی نماید.
یکی از این امور گرفتن لینک‌هایی معتبر از وب سایت‌های پرمخاطب است. البته لازم است این سایت‌ها دارای موضوعاتی متناسب با سایت شما باشند که البته هزینه لینک سازی می‌تواند بر قیمت سئو که متخصص این حوزه به شما پیشنهاد می‌دهد اثرگذار باشد.
یکی دیگر از کارهای مفیدی که می‌توان در خصوص سئو خارجی انجام داد، ارتباط دهی سایت با سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، گوگل پلاس، لینکدین، توییتر و فیسبوک است که به بیشتر دیده شدن هر سایتی کمک خواهد کرد.

هزینه سئو بر چه اساسی تخمین زده می‌شود؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم سئو سایت در دو حوزه داخلی و خارجی انجام می‌شود. بنابراین قیمت سئو باید با توجه به میزان کارهایی که لازم است در این خصوص انجام شود، در نظر گرفته شود. قیمت بسته سئو بر اساس بسیاری از عوامل، مانند میزان محتوای مورد نیاز، انتظارات، پیش بینی ها برای رشد کسب و کار و محدوده خدمات مورد نیاز متفاوت است. شما باید دید نسبتاً خوبی نسبت به خدمات سئو داشته باشید تا هنگام دریافت قیمت سئو از آژانس های بازاریابی غافلگیر نشوید! ما در ادامه به فاکتورهایی که در هزینه سئو سهم دارند اشاره خواهیم کرد.

حجم پروژه یکی از موارد موثر در قیمت سئو است بی‌شک سئو وب سایت یک فروشگاهی که هنوز مطرح و شناخته شده نیست با سئو وب سایت‌هایی که مردم تا حدی با برند و کارکرد آن آشنایی دارند متفاوت است.

برخی کارفرماها مایلند صفر تا صد سئو سایت خود را به متخصصان این حوزه بسپارند و برخی دیگر نیاز دارند تا سئو بخشی از سایت مانند سئو محتوا و یا بهینه سازی بک لینک‌ها و انکر‌تکست‌ها را به شرکت ارائه دهده خدمات سئو بسپارند. بنابراین چنانچه خواسته شما گزینشی است، قیمت سئو کمتر خواهد شد.

از دیگر مواردی که می‌تواند در قیمت سئو نقش داشته باشد میزان پیشرفتی است که ساختار یک وب سایت نشان می‌دهد. به عنوان مثال در ابتدا لازم است آنالیز سایت انجام شده و در بازه‌های زمانی مختلف اعم از سه ماهه و شش ماهه نیز دوباره این آنالیز انجام شود. بهینه شدن کارکرد سایت در این چند ماه می‌تواند نشان دهد که سئو سایت شما به درستی انجام شده است.

نکته دیگری که می‌تواند در هزینه سئو سایت نقش داشته باشد، تعداد صفحات سایت و میزان دیتایی است که بر روی آن قرار دارد، به عنوان مثال قیمت سئو سایتی که دارای سه صفحه است با سایتی که هفت تا ده صفحه جداگانه دارد متفاوت است.

عامل تاثیرگذار دیگری که موجب افزایش یا کاهش قیمت سئو می‌شود ساختار سایت است. گاهی سئو یک سایت شرکتی به متخصص سئو سپرده می‌شود و گاهی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ با صدها عنوان کالا را باید سئو کرد که دارای رقبای بسیار زیادی است، بنابراین سئو چنین وب سایتی با سختی‌ها و چالش‌های بسیاری همراه است که در قیمت سئو تاثیرگذار خواهد بود.

قدیمی بودن دامنه، زمان فعالیتی که سایت از گذشته داشته نیز از عوامل موثر بر قیمت سئو به شمار می‌آید.
خدمات سئو حرفه ای وب وان با هزینه مناسب

همانطور که گفتیم، سئو وبسایت اهمیت بسیار زیادی بر کسب و کارهای مختلف اینترنتی دارد به طوری که موفقیت یا شکست کسب و کار اینترنتی شما به این امر وابسته است. به همین دلیل لازم است تا سئو وب سایت خود را به شرکت ارائه دهده خدمات سئو که به راهکارهای آن‌ها اعتماد دارید، بسپارید تا از طریق روش‌های درست کمک کنند تا شرایط فعلی سایت شما تغییر کرده و به صفحه اول نتایج گوگل برسد. وب وان یکی از این شرکت‌ها به شمار می‌آید که با مراجعه به آن به آدرس الکترونیکی webone.co می‌توانید از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شده و در صورت تمایل کار سئو سایت خود را با هزینه معقول به آن‌ها بسپارید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.