صفحه اصلی / اسلایدر / نماد باشگاه استقلال شنبه آینده در فرابورس باز می شود
نماد باشگاه استقلال شنبه آینده در فرابورس باز می شود

نماد باشگاه استقلال شنبه آینده در فرابورس باز می شود

کسب و کار نیوز- رئیس سازمان خصوصی سازی از بازگشایی نماد استقلال در فرابورس در ابتدای هفته آینده و پرسپولیس در انتهای هفته آتی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین قربان زاده در برنامه زنده تلویزیونی درباره عرضه سهام سرخابی‌ها در فرابورس اظهار کرد: از ۱۵ اسفند سال گذشته که افزایش سرمایه استقلال و پرسپولیس در فرابورس ثبت شد، برای اجرایی شدن این افزایش سرمایه باید مراحلی پشت سر گذاشته می‌شد که این مراحل در چند ماه اخیر طی شده و باشگاه‌های صورت‌های مالی ۶ ماهه خود را باید به تصویب هیئت مدیره رسانده و حسابرس رسمی تأیید می کرده است؛ باید این صورت‌های مالی در سایت کدال منتشر می‌شد که این کارها انجام شده است.

وی افزود: باشگاه استقلال زودتر این کار را کرد که عملاً با بازگشایی نماد این باشگاه، این امکان وجود دارد که امیدواریم شنبه یا یکشنبه آینده این اتفاق بیفتد. رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در خصوص باشگاه پرسپولیس هم صورت مالی حسابرسی شده باشگاه پرسپولیس هم آماده است فقط مشکل بازارگردانی دارد که باید باشگاه پرسپولیس آن را انجام دهد؛ تا انتهای هفته آینده هم نماد باشگاه پرسپولیس باز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بارگذاری صورت‌های مالی متوقف بر بازگشایی نماد نیست؛ صورت مالی سال گذشته این دو باشگاه به همراه ۸۰۰ سند مالی آنها در سایت کدال بارگذاری شده و از همان اسفند سال گذشته همه مردم می‌توانستند با مراجعه به سایت کدال، صورت‌های مالی دو باشگاه را ببینند و جزئیات مالی آنها را مشاهده کنند اما جون هر ۶ ماه یک بار باید صورت مالی تنظیم شود، این دو باشگاه هم صورت مالی ۶ ماهه خود را تنظیم کرده اند که در سایت کدال منتشر شده است.

قرار نیست جزئیات رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس افشا شود

قربان زاده درباره افشای جزئیات قراردادهای بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: طبیعتاً چون همه باشگاه‌ها در بورس نیست و امکان رقابت عادلانه ای از این حیث نیست، لذا مجموع ارقام بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه در سایت کدال منتشر می‌شود که هنوز جمع بندی آنها در دوره جدید نقل و انتقالات دو باشگاه انجام نشده است. ولی حتماً بعد از جمع بندی، هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موظف به انتشار آن در سایت کدال هستند.

درآمد حاصل از فروش سهام را سرخابی‌ها سرمایه گذاری کرده اند که ماهی ۴.۵ میلیارد تومان سود می‌گیرند

معاون وزیر اقتصاد گفت: هزینه‌هایی که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای خرید بازیکن در فصل جدید کرده اند، از محل اصل منابع حاصل از فروش سهام در فرابورس نیست چون اصل این منابع را طبق مصوبه کمیته مصارف دو باشگاه که شامل رئیس سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر ورزش و مدیران عامل دو باشگاه است، سرمایه گذاری کند و ۲۵ درصد آن صرف بدهی‌های معوق دو باشگاه شود؛ ۱۰ درصد هم برای بازارگردانی مصرف می‌شود و ۶۵ درصد باید صرف سرمایه گذاری کوتاه مدت با انتفاع بالا کنند که این کار را انجام داده اند ولی حدود ۴ تا ۴.۵ میلیارد تومان دو باشگاه در حال انتفاع از سرمایه گذاری هستند که این پول صرف امور جاری دو باشگاه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.