صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / افزایش سقف اعتبار حساب پشتوانه ویپاد/نسخه iOS ویپاد منتشر شد
افزایش سقف اعتبار حساب پشتوانه ویپاد/نسخه iOS ویپاد منتشر شد

افزایش سقف اعتبار حساب پشتوانه ویپاد/نسخه iOS ویپاد منتشر شد

کسب و کار نیوز- ویپاد به عنوان ترابانک پاسارگاد در راستای توسعه خدمات و گامی رو به جلو، سقف اعتباردهی بدون ضامن و وثیقه را افزایش داده و از این پس کاربران این پلتفرم می‌توانند به جای سه میلیون تومان، مبلغ پنج میلیون تومان اعتبار پشتوانه دریافت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از روابط عمومی داتین، از زمستان سال گذشته که ویپاد با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد، امکان دریافت تسهیلات خرد با نام حساب پشتوانه را فراهم کرده، این موضوع بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در این طرح مشتریان ویپاد می‌توانند کاملا آنلاین، بدون ضامن و وثیقه و در کمتر از سه دقیقه نسبت به فعال‌سازی حساب پشتوانه اقدام کنند.

سقف اعتبار حساب پشتوانه از ابتدا تاکنون سه میلیون تومان بود، اما حالا به پنج میلیون تومان افزایش یافته و به‌تدریج برای همه کاربران خوش‌حساب فعال خواهد شد. گفتنی است مشتری از اعتبار تخصیص‌یافته می‌تواند بدون محدودیت در مراکز خرید، از هر فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی در سراسر کشور استفاده کند. پس از فعال‌سازی، حساب پشتوانه به حساب دیجیتال (حساب اصلی مشتری) متصل می‌شود و مبالغ خرید با کارت و حساب ویپادی، با رعایت شرط ۵۰-۵۰ به صورت خودکار از حساب پشتوانه کسر می‌شود.

به این معنا که نیمی از مبلغ هر خرید از حساب پشتوانه و نیمی دیگر از حساب اصلی دیجیتالی مشتری کسر می‌شود.

شایان ذکر است طی ماه اخیر نسخه iOS اپلیکیشن ویپاد نیز رسما منتشر شده و کاربران گوشی‌های آیفون می‌توانند این نسخه را از طریق پلتفرم سیب‌اپ دریافت کنند. نسخه اندرویدی ویپاد نیز از طریق سایت ویپاد و پلتفرم‌های کافه‌بازار و مایکت نیز در دسترس است.

ناگفته نماند ویپاد محصولی از بانک پاسارگاد است که مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد و توسط شرکت داتین توسعه داده شده است. این اپلیکیشن علاوه بر امکان برخورداری از تسهیلات خرد مصرفی، امکان افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، دریافت کارت مجازی بانک پاسارگاد، دریافت کارت نقدی فیزیکی بانک پاسارگاد در آدرس دلخواه، صدور و ارسال آنی کارت هدیه و مجموعه متنوعی از خدمات دیگر را در اختیار کاربران قرار می‏‌دهد.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده

و یا QR کد را اسکن نمایید.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات ارسال در دیجی‌کالا/یک سفارش، چند هزینه ارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی در یک خرید اینترنتی چند کالا سفارش می‌دهید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.