صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / کنگره موبایل ایران برگزار می شود
کنگره موبایل ایران برگزار می شود

کنگره موبایل ایران برگزار می شود

کسب و کار نیوز- انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در نظر دارد با هدف توسعه بازار زنجیره تامین و عرضه تلفن همراه کشور و همچنین ایجاد همگرایی مابین صنعت و دانش، اولین دوره از *"کنگره موبایل ایران"* را برگزار کند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، یکی از اهداف مهم این کنگره معرفی بخش‌های مختلف زنجیره موبایل و برقراری ارتباط ما بین تامین کنندگان و توزیع کنندگان موبایل در سراسر کشور است. قطعا با نزدیک شدن حلقه‌های این زنجیره و ایجاد تعاملات سازنده، شاهد پایداری در تامین، توزیع و نهایتا تعادل عرضه و تقاضا در سطح خورده فروشی خواهیم بود که این مهم را می‌توان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این جشنواره دانست.

همچنین نمایش دستاوردهای فعالین این صنعت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، تولید موبایل و نرم افزارهای کاربری موبایل بومی، استارتاپ‌های دانش بنیان و خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل از دیگر اهداف این جشنواره خواهد بود.

گفتنی است “کنگره موبایل ایران” در سه بخش نمایشگاه، تندیس ستاره‌ها و زیست بوم موبایل از تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر در مرکز نمایشگاهی ایرانمال برگزار خواهد شد.

برگزاری پنل‌های تخصصی ویژه‌ی فعالین اقتصادی و بازرگانان، سمینارهایی با هدف معرفی فناوری‌ها ویژه مصرف کنندگان، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها، معرفی تازه‌های تکنولوژی و بخش خدمات دولت همراه، از دیگر بخش‌های مهم این کنگره محسوب می‌شوند. نحوه ثبت نام جهت حضور در *کنگره موبایل ایران* متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیفون ریفربیش شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، با این وجود بعضی فروشندگان سودجو ریفربیشد بودن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.